smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hei på dere! Eg skal på UL imåro og er litt nervøs kjenner eg, eg håper jo og rekner med alt e bra siden eg ikkje har blødd eller nåke, men er litt nervøs likevel. eg berre håper de finner hjertelyden!=) ka erfaringer har dere med UL etter prøverør? stemmer mine beregninger så er eg 7+5 idag. Har dere andre vert på UL ved samme tidspunkt? ka ser dere på den innvendige UL??=) masse spm, blir glad for svar
storeønsker Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 hei=) har desverre ikke svar ang ultraly! har hørt de hører hjertelyd fra uke 7=) så det blir bra.. men eg egentlig bare ønske deg lykke til! har endelig fått en spire i magen min! testet i dag! er 5+3.. håper den sitter denne gangen=)
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 ok. tusen takk for lykkeønskninger! og gratulerer så masse til deg! håper det vil gå fint med deg! eg synst vekene går så seint, eg gleder meg til eg er kommt til 12 veker og kan slappe av med tanke på abort, for då er vel sjansen liten! eg er så redd for å miste no når eg endeli blei gravid ette 3 års prøving
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Hei !! Jeg var på ultralyd da jeg var 8+1, fikk da se to knøtt som faktisk såg ut som babyer. Hode, armer og bein. Hjertene banket. Stooor opplevelse. Forstår VELDIG godt at du er nervøs, var skikkelig nervevrak selv før den ULen ( har opplevd en MA tidligere også). Nå er jeg i uke 12 og omtrent like nervøs..skal på UL på torsdag... Håper alt fremdeles er bra. Gled deg til Ul du, det blir sikkert en kjempefin opplevelse. Og er en utrolig lettelse å få vite at alt er som det skal være. lykke til
Liljen venter tvillinger Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Du får både se og høre hjertelyden dersom det er godt UL-utstyr. Jeg fikk konstantert at der var 2 stk der inne og fikk se hjertene slå. Dessuten får du vite mer nøyaktig hvor langt du er på vei, da de måler str. på embryoene. Bare gled deg :-) Håper det blir en flott opplevelse for deg!!!
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2009 takk for svar;) ja det var ein flott opplevelse!! deilig å få ein bekreftelse på at det virkeli er liv inni meg. Me fekk både sjå hjertet og høre hjertelyden og me kunne såvidt skimte to føtter og to armer i tillegg til hovudet, men var vanskeli å sjå då. mannen tok opp hjertelyden på mobilen og sendte det til kommende besteforeldre og tanter, og det var visst veldi kjekt for dei blei veldi rørt=) så alt blei litt meir virkeli idag ja, spesielt kjekt var det for mannen min, eg trur nok han blei litt rørt for han rødma hvertfall og smilte fra øre til øre=) det er vel litt meir uvirkeli for mannfolkene som ikkje kjenner det på kroppen=) så no berre håper eg babyen blir værendes der til terminen. lykke til til deko andre òg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå