storeønsker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 har nå gått på pergotime, gikk på den for 2 mnd siden, og skulle begynne ny kur denne mnd.. men mensen kom liksom aldri! så jeg er blitt gravid mellom pergotimene..=) men skjønner det ikke, for jeg har ikke egg.. og har mistet 2 ganger før, og legen mener det er fordi eggene ikke er utviklingsmodne, vil det da si at jeg mest sannsynlig abortere nå igjenn?? noen med erfaring.. er så redd.. men også så ufattelig glad=) er nå kommet inn i min 6 uke på vei..=)=)=)har hørt at pergotime kan henge i gjenn i kroppen mnd etter du har gått på de?? takk for råd og tips=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Gratulerer såååå mye! Pergo virker mnd etter man har gått på dem og. Har ikke noen svar på de andre spørsmålene dine desverre, men masse lykke til! Håper det går bra denne gangen:)
sniljente2 Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 så koselig. DU er GRAVID-er mange som blir gravid i pause mnd med pergotime.og du vet at lger er bare mennesker di også og kan ta feil vettu.er så glad på dine vegne.for hver dag som går som mens ikke kommer skal du bare glede deg.men vær litt nøktern også så du ikke blir alt for skuffet om den ikke sitter .at du har abotert før mener jeg at det er en mening med det.du vet når ett svangerskap blir avbrutt så er det noe feil på fosteret ikke nødvendig vis på deg.jeg ønsker deg virkelig lykke til og at alt skal ordne seg.klem
to snart tre Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Gratulerer så masse! En god inspirasjon til oss andre, 2009 skal bli året der vi alle får det til!!!!!!
Isopora Gravid♥ Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Gratulerer så mye! Kos deg masse med graviditeten
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Gratulerer så mye!!!!!!!! Pergo virker i 2 mnd, så du har nok hatt gode egg likevel skal du se:) Ønsker deg masse lykke til og et fint svangerskap!
simson Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 gratulerer,så koselig da,godt å høre at d hjelper for noen,har gått på to kurer jeg å,men d har ikke hjulpet meg,så nå gir jeg opp hele greia.....gidder ikke mere...
Akki42 Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 hva betyr 29 pp? har du prøvd i 29 mnd?????prøveperioder?
storeønsker Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2009 akki42: ja det betyr 29 mnd.. tusen takk alle sammen, men spiren holdt nok ikke denne gangen heller=( blir galen....
Slumdog Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 Det var trist aa hoere. Haaper det gaar etter forholdene bra med deg og at det snart klaffer igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå