Frøken Freken Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jaha - jeg som aldri skulle bli noen snobb på mine barns vegne har lagt meg til svært dyre vaner... og i dag har jeg kjøpt barnetøy i mine favorittmerker MeMIni, MiniATure og Catimini. Bare det er littegrann tilbud får jeg for meg at det er galskap å ikke handle. Til meg selv har jeg imidlertid ikke kjøpt et plagg, en sko eller en veske siden før jeg ble gravid. (På-tjukka-klær teller ikke.) Kjøpte mascara i november. Magen henger over bukselinningen, og jeg har alltid luehår. Er det bare jeg som har blitt rar i hodet av å få barn?
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Hehe, er det meg du skriver om?? Tok meg 'råd' til et frisørbesøk i oktober, det er vel det!! Og nå er snuppa 9 mnd.....
mammarettogslett Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 hvor fant du miniature på salg? Har faktisk handlet litt til meg selv på salg jeg!FORTJENTE JEG!
Frøken Freken Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 På Engler i Stavanger. De har internettbuttikk, www.minengel.no - men der er det litt mindre utvalg på salg.
*TuttiFrutti* Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Haha! Akkurat som meg! Kiloene sitter som støpt FORTSATT, ingen nedgang siden september, sminker meg som slik jeg pleide før på en god dag, mascara på en halvveis dag og ingenting på en råtten dag. Ble påtvunget/påspandert handletur av min kjære mor i september som synes synd på sin eldste datter som fortsatt gikk i på-tjukka-klær, men dette er første og siste gang jeg kjøpte noe til meg selv.. Var i bryllup i lånte klær.. det samme med dåp og jul ;o) Men kan shoppe shoppe shoppe shoppe til snuppa fordi det er jo så MYE hun "trenger".. Ehem.. IHVERTFALL når det er tilbud. Da er det super fornuftig å handle! Fordi hun trenger det jo? Ikke sant? Skulle vært en klubb for sånne som oss.. du har nå min støtte 100%!
husmus &2 Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Åh gud jeg vet akkurat hvordan det er. Her er vi fullstendig forelsket i Petit Bateau, mens mamma fortsatt bruker gravidbuksene fordi ingenting annet passer og jeg har ikke "råd" til å kjøpe nye. Men råd til 200 kroner bodyer har vi. Jeg må sjekke ut ned nettbutikken, jeg synes det er vanskelig å finne søte klær i Oslo (!!!).
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Hehe, høres ut som meg:P Men jeg har blitt flink den siste måneden til å kjøpe til meg selv og - men kun på salg! Husmus, gå på Steen & Strøm i Karl johan. Der har de egen "barneetasje" med helt utrolig mye søte, fine klær. Jeg finner alltid en unnskyldning for å kjøpe noe. Det kan jo HENDE han trenger noe. Hehe
Lillepusen-78 Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Min mamma går amok for meg, og hamstrer babytøy. Skulle tro jeg da kunne bruke penger og tid på å finne noe til meg selv (på høy tid - ikke kjøpt noe siden før graviditeten jeg heller), men neida.... ;-) Grøsser bare jeg tenker på prøverom :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå