Gå til innhold

Herregud så tregt dagene går frem mot UL!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det går treigt. Selv skal jeg på UL i morgen. Kan liksom ikke fatte at det faktisk er i morgen. Forrige gang gikk det enda saktere, syntes jeg. Da hadde jeg UL midt på sommeren og det var liksom ikke noe som kunne ta "brodden" av ventinga. Det å ha et barn fra før, tar jo en del av fokuset vekk fra graviditeten, så det føles som om tida går fortere. Og denne gangen har jula liksom hjulpet litt, da er det så mye som skjer, så "plutselig" har det gått en måned...

Når har du fått time da?

Herregud "i morgen" er jo i dag allerede:)

Hvordan gikk UL timen da? :)

Jeg har time på fredag kl 11...... Hadde egentlig ikke før 23. i denne måneden men fikk fremskyndet den pga feriereise.

Går nå og veksler mellom guttefølelse og jentefølelse, panikk for at den ikke er frisk og samtidig den ubeskrivelig deilige følelsen av at den vokser i magen min.

SB

Ja, det er så blandede følelser. Var egentlig ganske nervøs tidligere idag, en følelse av å "skulle til pers", nå ligger sannheten for en dag, liksom. Men gledet meg selvfølgelig også. Alt så ut til å stå bra til, og det er ei jente denne gangen. Uventet og koselig, siden vi har en gutt fra før. Var innstillt på en gutt. Sikkert fordi det er det jeg er vant til, men det er altså en jente, og jeg må nesten omstille meg litt. :)

Lykke til med ventetiden til alle dere som tvinner tomler. Plutselig er dagen der! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...