Gjest Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 For første gang siden jeg fødte føler jeg meg helt super!! har fått stelt meg skikkelig i dag,kom oppi dongribuksa,og føler meg rett og slett fin! har sikkert noe me at jeg har fått masse søvn i natt,og at jeg kom oppi buksa jeg ville Snart skal jeg lage middag til mannen min som er på jobb,mens lille adrian sover søtt i vogna er herlig å vær mor!
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Så deilig : ) Ingenting er bedre enn når man har sovet godt og kroppen kommer tilbake. Jeg sliter litt enda jeg, da,men nå skal de siste kiloene bort : ) Hvor lenge er det siden du fødte ?
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 17 dager siden men har enda litt mage da,ikke mye,men den er veldig bløt hehe... skal snart begynne å trene på spinningsykkelen jeg har i kjelleren,men har en sterk mistanke om at det bare blir med tanken
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Oj, så heldig du er : ) Kroppen min gikk tilbake til det normale etter ganske kort tid med førstemann men denne gangen sliter jeg litt mer. Er 5 mnd. siden fødselen. Kan ikke si at jeg har gjort så mye for å få tilbake kroppen da, men nå er det andre boller....hehe Har en elipsemaskin hjemme så nå skal den brukes flittig.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 nå er det jo sånn at jeg har ikke hatt matlyst i det hele tatt fram til i går,så da blir man litt slank hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå