Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang siden jeg fødte føler jeg meg helt super!! har fått stelt meg skikkelig i dag,kom oppi dongribuksa,og føler meg rett og slett fin! :D har sikkert noe me at jeg har fått masse søvn i natt,og at jeg kom oppi buksa jeg ville :)

Snart skal jeg lage middag til mannen min som er på jobb,mens lille adrian sover søtt i vogna :) er herlig å vær mor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig : )

Ingenting er bedre enn når man har sovet godt og kroppen kommer tilbake. Jeg sliter litt enda jeg, da,men nå skal de siste kiloene bort : )

Hvor lenge er det siden du fødte ?

Skrevet

17 dager siden :) men har enda litt mage da,ikke mye,men den er veldig bløt hehe... skal snart begynne å trene på spinningsykkelen jeg har i kjelleren,men har en sterk mistanke om at det bare blir med tanken ;)

Skrevet

Oj, så heldig du er : ) Kroppen min gikk tilbake til det normale etter ganske kort tid med førstemann men denne gangen sliter jeg litt mer. Er 5 mnd. siden fødselen. Kan ikke si at jeg har gjort så mye for å få tilbake kroppen da, men nå er det andre boller....hehe

Har en elipsemaskin hjemme så nå skal den brukes flittig.

Skrevet

nå er det jo sånn at jeg har ikke hatt matlyst i det hele tatt fram til i går,så da blir man litt slank hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...