Trultina78 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hei! Ser det er mange gravide i Malvik, er det noen som har lyst å møtes ila januar engang? Jeg bor på Vikhammer og er relativt nyinnflyttet. Har fra før en gutt på 1,5 år og gleder meg nå til nr 2 i juli!! Forslag om hvor vi kan møtes? Trægården? KBS-senteret?
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 jeg blir gjerne med på et malvik treff ja! har bodd her i snart et halvt år nå, og kjenner ikke så mange rundt her! et treff på f.eks KBS høres bra ut! har termin 24.juni her..!
Trultina78 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Hei! Så hygelig at du vil møtes, men vi skulle jo gjerne fått med flere! Kanskje ikke alle ser innleggene her inne? Kanskje vi skal legge ut under BIM-treff? Forslag til dato? Skal vi prøve å få det til i slutten av jan? Jeg går delvis sykmeldt, så har flere muligheter:) Hvor bor du i Malvik da?
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 virker som det ikke er alle som er innom her ja! jeg går foreløpig uten jobb, så har stort sett mulighet når som helst! slutten av januar passer fint for meg!! har ul den 22jan, så passer fint etter det!! jeg bor oppe i vikhammer åsen jeg! opp ved malvikhallen!! enn du?
Trultina78 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 Skal vi sette opp 27/1 da? Når på dag? Kvelden er vel greiest for å få med flest mulig? Kl 17.30? 18? Vet du hvor lenge de har åpent? Jeg bor også på Vikhammer, rett nedenfor åsen:)
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 ja den 27.01 passer her ihvertfall!! kbs stenger kl 20.00 tror jeg..! ikke 100%sikker men..! går jo ann og si på jordbærpikene på kbs kl.17.30 da..?! du bor rett nedenfor åsen? er det på andre siden av veien d da eller..? naustanveien heter d her oppe ihvertfall!!
timmotei Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Hei! Veldig koselig at det blir tatt initiativ til et treff for oss i Malvik:-) Jeg bor på Hundhammeren og har en gutt født i aug '06 fra før. Blir gjerne med på treff og når som helst passer for meg. Jeg er sykemeldt for øyeblikket, så jeg har god tid:-)
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 kjempe koselig timmotei!! bare koselig at vi blir noen fler..!!
Trultina78 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2009 Hei! Så gøy at du også vil bli med, var visst ikke så lett å komme i kontakt med malvikinger her inne... Får håpe det kommer flere til etterhvert! Skal vi møtes på Jordbærpikene på KBS 27/1 kl 17.30 da? Tror dere vi trenger å reservere bord? Kan jo se det litt an om det er flere som melder seg på osv? Jeg kan sette opp treff på BIM-treff over, kanskje flere ser det da:) Kan lage en ny link for påmelding. Gleder meg til å treffe dere!!
timmotei Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Ja, det skal bli veldig koslig å treffe andre i samme situasjon! Blir artig å se hvem dere er, og ekstra artig er det jo når vi ikke bor så langt unna hverandre heller:-) Vurderer å bli med på juli/aug/sept-treff også, men avventer for å se når og hvor det blir-
Trultina78 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2009 Det høres bra ut, fint om dere alle sammen melder dere på under linken påmelding til Malvik-treff:) Så blir det lettere å bestille bord:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå