Gemini72 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg ble gravid på 2. ICSI søskenforsøk med positiv test 11.11.08. Var på 7. ukerskontroll 05.12. Såg da bare en liten prikk og ikke noen hjerteaktivitet. MA ble konstantert.Fosteret hadde dødd i uke 5-6. Nedturen var enorm og jeg har ikke klart å være her inne. Måtte vente en hel uke til for å ta blodprøver og for at legene skulle være 100% sikker på at det ikke var liv. 12.12 tok jeg abortpillen for å få ut fosteret. Nå er jeg tilbake etter 2 ukers juleferie. Vi har kost oss med han lille vi har på 2,5 år. Heldigvis har vi han. Nå skal vi i gang med fryseforsøk når mensen dukker opp igjen. Håper den ikke er langt unna. Nytt år og nye lodder. Lykke til alle sammen. Satser på at 2009 blir ett godt år.
lillebie på`n igjen Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Huff så trist å lese, og skjønner hva du mener med at man ikke klarer gå inn her på en liten stund! Kos dere med den lille dere har inntil videre, så kommer spira når den er klar for å bli :-) Trøsteklem fra meg!
b77h Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Hei Så trist å høre. Jeg vet hvordan den nedturen føles. Mistet etter mitt første icsi forsøk, jeg testet positivt 12 nov, og mistet i uke 5-6. Det som skulle være 7 ukers kontrollen ble en ultralyd som bare konstaterte det jeg visste; at det ikke var noe mer inni der.... veldig trist og vondt, men nå begynner jeg å bli klar til å gå på neste forsøk. Selv om jeg gruer meg mer denne gangen og føler jeg liksom ikke kan tro på at det kan gå bra. Og det dumme med det er jo at jeg også vet psyken er kjempeviktig - og at VI MÅ tro på det. Så jeg skal tro på at det går bra, og at 2009 blir et bedre år for mange av oss. Nå er det vår tur! Så velkommen tilbake hit :-) jeg er bare innom av og til nå, men det blir nok mer når det nermer seg neste forsøk. Lykke til med ditt neste.
MK73 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Uff, det var trist! Det er ikke lett det du har vært gjennom, jeg skjønner godt at det var en virkelig nedtur. Tenker på deg! Jeg mistet selv tvillingene jeg ble gravid med etter 5 forsøk, først den ene da jeg var 8+5 og så den andre da jeg var 12+0 - det siste skjedde like før jul. Egentlig finnes det ikke ord som kan trøste - men vi kan støtte hverandre gjennom denne tøffe prosessen. Så er det bare å sørge nok og så komme seg på bena og prøve igjen! Kos deg masse med gutten din. Neste gang skal det gå fint helt i mål!
øynesomtinntallerkner Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Huff så trist for dere alle som det ikke går så bra for. Føler med dere og skal innom her innimellom og se hvordan det går med dere.
Søskenhåp adopterer Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Hei du. Har vært igjennom det der selv. Jula for et år siden så begynte jeg bli litt urolig i graviditeten sånn rundt uke 11 - følte meg ikke gravid lenger, så jeg bestilte en ekstra ul i uke 12 bare sånn for å berolige meg litt. Hadde jo sett hjertet banke og alt i uke 8. Men der var det ikke lenger noe liv, bare litt grums igjen og legen mente fosteret hadde blitt rundt 10 uker. Også en MA og jeg tok utskraping. Dette var første søskenforsøket for oss, jeg har også en på 2,5 år hjemme :-) et ICSI barn som ble til på 3 forsøk forrige runden. Etter et neg. frys og et neg. fersk skal jeg nå i gang med frys igjen uke 3-4. Vi får håpe på 2009 gir oss et søsken.
Rose69 Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Gemini72,jeg sender deg en varm klem.Utrolig trist at d ikke gitt.Jeg hadde det nettopp på samme måten for 1 år siden.Hadde utskrapning 7 januar 2008.1 år idag. Vi får stå sammen, og holde motet oppe.Og ja; vi skal klare det i 2009! Kos deg med prisen din imens. 2,5 år, det er en herlig alder -- vi har d skikkelig artig om dagen. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå