Mathildemor Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jenta mi er 6 mnd og jeg har litt lyst å trille en tur til butikken...... Blir sprø av å være inne,ser så deilig ut ute:)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 jeg var ute å trilla i stad når jeg skulle trene, var 18,5 minus ute da. trur det var værst for meg..hehe..hun var god og varm, ikke kald noen steder faktisk. hun bruker fortsatt bagen til vogna, så er jo noe lunere der enn i en sportsvogn ville jeg tru. det værste er vel hvis de sitter oppreist og puster inn så kald luft, er noe med lungene da...trur jeg...skal ikke si det med sikkerthet altså, men gikk veldig greit for oss:)
HokusPokus&Filiokus Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Hvis du pakker henne godt inn og det ikke er så langt, går det vel bra
FruBoger fødeklar Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 er det ikke at det blir kaldt for dem å innånde lufta? kaldt for lungene? har du teppe over vogna blir lufta klam og dermed også kald? pleier å ha helseteppe over,men triller ikke hvis det er veldig kaldt.. kan jo hende de er mer herdet for det når de er 6mnd,min er bare 1 mnd..
trillemamma Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har fått beskjed om at de ikke skal ut når det er kaldere enn 10 minus.
Mathildemor Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg innbiller meg at de ikke skal ut når det er kaldere enn 10 minus, men hun ligger jo god og varm i posen sin... Men det spørs vel litt på alder osv hvor mye de tåler.. Huff jeg vet ikke jeg altså...
FruBoger fødeklar Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 triller aldri da jeg heller... selv om du har kuldekrem, så tror jeg den kalde lufta er forferdelig å puste inn for dem... nesehåra fryser jo:P
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Som blir sagt over her er det pga innpusting av kald luft. Ikke for at de skal fryse..
lille sprelle Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 ikke ut når det er kaldere enn 10- Er det forresten flere som har babycaller som piper når det blir 0? hehe er vel ikke akkurat beregnet på oss nordboere den funksjonen...
AO3 Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Jeg hadde ikke gjort det... Setter grensa ved 10-12 minus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå