<3 lilletroll <3 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hei damer! Ja da karakterisererer jeg meg selv som en sliter... Har prøvd i 1 år nå, men med bare 4 tr i løpet av et år et det ikke enkelt. Var hos fastlegen min i dag, og hun sendte henvisning til sykehuset samt en til en annen gyn. Hun ville ikke skirve ut pergo/provera til meg. Risikerer nå å måtte vente i laaaaaaaaang tid. Kjipe greier! Får intrykk av at det er mange leger som skriver ut resept på disse hormonpreparatene uten så mye om og men. Stemmer det? Er det min lege som er "vanskelig"? Vi får krysse fingrene for at 2009 blir vårt år!
blirjegsnartmamma Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Det er nok ikke legen din som er vanskelig. Min ville heller ikke, og forklarte at man må gjennom en undersøkelse først. Så man ikke lyver på seg noe antar jeg. Henvisningen til sykhuset tok ikke Ahus så alvorlig, så håper det ikke var dit du ble sendt. Men når jeg tok kontakt med gyn selv gikk det fortere. Har forøvrig kommet inn her idag selv, for første gang..
sniljente2 Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 hei på deg.det er så veldig opp og ned.noen leger,gyn vil at man skal prøve i to år før man får noen ting.det heter seg at etter ett år så er det 80 prosent sjanse på at man blir gravide.med min første mann så prøvde vi i to år og da satt han gitt,med mitt andre barn så tok det 5min tror jeg.denne gangen så har jeg prøvd oi to år men med hormon kurer.nå sitter en liten spire hos meg.vente tiden kan virke utolig lang men tro meg det blir fort glemt og alt strevet blir borte når du blir gravid,lykke til da.klem-
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Velkommen hit! Håper det snart blir din tur:) Det er ganske vanlig at fastlegen ikke vil skrive det ut, som oftest er det gyn som gjør det. Håper du slipper å vente så lenge. Hvis du blir utålmodig kan du jo bestille time til privat gyn:) Masse lykke til, håper pergo gjør susen!
<3 lilletroll <3 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 Takk for alle svar! Ja skal ikke være enkelt dette... Er ikke Ahus jeg skal til. Sykehuset som jeg mest sannsynlig får time hos har 24 !!!!!!!!!!!!!!!! ukers ventetid, men takket være fritt sykehusvalg er det mulig jeg kjører et par timer og slipper unna med 7 uker. Men men, nå har jeg ikke hørt noe enda da... Håper at det kan gå kjappere hos gyn. Han driver privat klinikk og er en meget flink mann som jeg har vært hos før. Håper bare at han husker meg (eller hvertfall skrev ned alt i journalen). Var hos han i august og da sa han at jeg måtte være tålmodig, men hvis det ikke var skjedd noe i løpet av et halvt års tid kunne jeg komme tilbake og han ville da ta en ny vurdering. Spennende spennede En nydelig dag ønskes til dere alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå