Pfff Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hei, Jeg blir mamma igjen om ca. tre uker og har noen spm. Da min sønn (nå 3 år) var nyfødt lå han i Simo barnevogn som har en vognbag. Vi har arvet en flott voksipose, men den var altfor stor til vognbagen. Så da gikk vi til innkjøp av en svært enkel vognpose i fleece som jeg nå synes ikke er bra nok. Det var bra nok da for tre år sia, men vi måtte kle på gutten i uteklær og dress mens han lå i denne enkle posen. Jeg vurderer nå å heller bruke voksiposen, men det blir vel kanskje i det kaldeste laget å ha voksiposen direkte på sportsvogn delen til Simo vogna? Er det noen som har stor Simo vogn og bruker voksi? Har dere noe under voksiposen, som f.eks lammeskinn eller fleece osv ?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Brukte voksi pose på hu eldsta fra ca 4 mnd og hadde da et lammeskinn oppi, da kunne hun fint ligge i bare strømpebukse, sokker, body og jakke, lue, votter og alikevell være god og varm når hun kom opp..
månesol Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Enig med hun over. Lammeskinn i bunn av vogna og så voksipose. Jeg har det nå i min Simo-bag(har Simo duo vogn). Småen her er 9mnd og 76 cm lang nå, men passer enda i bagen :-) (bytter til sportsvogn når det blir varmere i været ;-).
Hikken Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har simo kombi, og har brukt bagen frem til nå nylig med viksopose i. Pleier bare å ha på noen lag med ull (ull-undertøy og en ulldress) og evt en fleecedress utapå der igjen når det er så kaldt som nå. Selv om det ikke ble best plass oppi der med bag og voksi, gikk det helt fint :-) Hun fikk beveget seg nok og var god og varm :-) Hun er foresten 5,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå