*TuttiFrutti* Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Det blir jo litt som "blind date" det her ;o) men lurte på om det var flere som meg som går hjemme og har mye tid til overs? Har jo barsel gruppe, men vi møtes nokså sjeldent og dessuten kunne det vært hyggelig å bli kjent med enda flere! Litt om meg: er 31 år, fødte mitt første barn - en jente - i august 2008. Flyttet til juni i 2008, så har forholdsvis liten omgangskrets her og er interessert i å utvide! Synes du det kunne vært noe, svar gjerne på dette innlegget eller send meg en PM!
FruBoger fødeklar Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 jeg kunne også tenkt meg det, har ikke fått barselgruppe enda... fødte 29nov.. litt kaldt og slitsomt for oss akkurat nå men, vi sover mye:P jeg er 22,og kjenner ingen her:P bodd her i 2 år sånn ca... vi bor på brånåsen
*TuttiFrutti* Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Så bra at vi er flere! Enig med deg at det er for kaldt akkurat nå (og ikke lenge siden jeg syntes det var for slitsomt heller) - gi beskjed når du føler deg klar ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå