Gå til innhold

Hjeeeeelp,jeg skamklippte prinsessa mi idag!Angrer som en hund.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff,angrer meg sånn...

Datteren min på snart 14 mnd hadde så langt hår,at jeg tenke jeg skulle stusse det litt så hun slapp å ha så mye hår foran øynene sine.

Tenkte jeg skulle gjøre det selv,siden flere jeg kjenner har tatt sjansen på å klippe sine små selv.

MEN det gikk langt ifra bra for min del,stakkar lille prinsessa mi...

Håper det vokser fort ut,og at frisøren som er en venn av oss får ryddet litt opp i rotet mitt :(

Er så lei meg,og kan med hånden på hjertet sitt at jeg aldri kommer til å klippe prinsessa mi selv flere ganger.

Flere som har gjort noe slikt?

For de som har Nettby å vil se,så ligger det bilder både før og etter der :)

Feli kaller jeg meg der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja. hun hadde sa slitt haar...bare floker...saa tenkte jeg skulle ta litt...men tror du hun ville sitte stille???? og det endte med en ganske sa merkelig, skeiv sveis! godt hun ikke bryr seg sa mye om det enda. hehe

Skrevet

Huff, kjenner meg igjen, jeg skulle også bare stusse på luggen til min da 14mnd gamle pike...det ble ikke akkurat vakkert!! Jeg også angra som ei bikkje, og jeg kommer aldri aldri aldri til å klippe henne selv igjen!!!

Skrevet

Det er så godt å høre at det er flere enn meg som har gjort noe slikt.

Hun ser så annerledes ut nå,savner det lange lykketrollhåret hennes allerede...

Har vært hos en frisør idag,som fikk rettet opp på sveisen.

Ble iallefall rett nå,men ikke i nærheten så langt og fint som det var!

Tok det lang ti før det vaks ut igjen?

Skrevet

Det vokser ut igjen og en gang må de jo ha den første klippen. Kjenner meg igjen og det er derfor jeg alltid går til frisøren :) Du venner deg fort til den nye sveisen men jeg er enig i at de ser helt forandret ut... Det vokser fort :)

Skrevet

Nei. Har aldri klippet mine små. Har sett så mange som er skamkippet av foreldrene at det skal jeg jeg aldre gjøre selv. :-)

Skrevet

Hehehe, kjenner meg igjen. Jeg skulle stusse litt på lillegutt sitt hår sist sommer (han var da ca 1 år), for jeg synes det så så pistrete ut. Men når jeg var ferdig så hadde han fått skikkelig potte-klipp, så helt forferdelig ut! Så da dro jeg fram barbermaskinen, og bare snauet han helt (Fordelen med å ha gutt...)!!! Han ble faktisk kjempetøff med heeelt kort hår, og det var veldig praktisk også siden det var sommer ,og han er veldig varm av seg. Så det endte bra til slutt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...