Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt? Trenger noen råd ang syk unge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg passe lei... Lille tulla er 11månder,hun begynte i barnehage når hun var 8 månder,og siden den dagen har hun hvert syk... Vi har vært gjennom 2 antibiotika kurer, men ser ikke ut til å hjelpe.... Hun går 2 dager i uken i barnehagen og er der fra 9-14... 16 desember blei hun syk igjen men feber og snørr i nese,dette er vel 10 gangen på 3 månder... Jeg bestemte meg da får og holde hun hjemme til hun var helt frisk,jeg er hjemmerværende så dette er ikke noe problem. Hun blei bedre og bedre men nå er hun syk igjen. Skjønner ikke hvordan hun blir syk hele tiden? Hun er jo bare sammen med meg å jeg bare med henne...

Nå er det fullpakke med feber,snørr som fosser ut av nesa og en stygg hoste. Var hos på lege i dag tidlig og fikk beskjed om at det var normalt at unger blir mye syke når de går i barnehagen... Men jeg syns der er litt ille at hun skal være syk hele tiden??? Så jeg spørr dere hva ville dere gjort? Tatt henne ut av barnehagen?? Eller som legen min så: "alle unger har det sånn det først året de går i barnehage,er bare noe man må lide seg gjennom"....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bit tennene sammen og hold ut. Det handler rett og slett om at hun må bygge opp immunforsvaret sitt.

Det var likedan med gutten min når han var 2 1/2 år gammel.

Det varte i nesten et år, også var han plutselig frisk hele tiden.

Skrevet

Hmmmmm.... Er godt jeg er hjemmerværende da,har jo bare 9 månder igjen med syk unge da... Er det noen ting jeg kan gjøre så ting kan bli bedre? Noe jeg kan gi eller gjøre?

Skrevet

Hvis du kan gjøre noe for å fremskynde prosessen vil jeg veldig gjerne vite om det. Vi skal snart igjennom en ny runde med barnehagestart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...