Gå til innhold

hvordan går d med magen da jenter? begynt å vises noe?:P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig da, tenker det er moro når en ser at ting begynner og skje!! Min mage er ikke eksisterende... Blir nesten litt bekymret når jeg ser på bilder av mager som er lagt ut, men tenker sånn at det kanskje kun er de som har begynt å få litt mage som har lagt ut?? Kjedelig å legge ut bilde av en flat mage kanskje?? Er min første dette da, og har gått ned mye en god del i vekt pga kvalme, så dette har vel litt innvirkning også??

Annonse

er 14+1 nå..magen kommer og går.. hehe. noen dager er den svær andre dager sånn som før.. så det er sikkert litt luft og slik. men den er hardere enn før, og jeg kjenner livmora godt.. men syns det går så tregt..:(

Er 13+6 og har fått en liten mage. Jeg ser den ikke med vanlige bukser på. Men i treningstøy så ser det nå ut som om jeg koste meg veldig i jula... Har jo spist, men det er ikke bare det. Gleder meg til det er tydelig at det er en baby der, ikke julekos som henger igjen.

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jeg er 12+2 i dag, og er også andregangsfødende. Magen vises ikke så godt, men jeg kjenner selv at den har blitt hard. Merkelig nok kom magen tidligere med førstemann! Men tror den popper ut snart nå, det kjennes sånn ut=)

Heisann! fått sånn julekose mage jeg også! har kjøpt en sånn "treningsbukse", litt ledigere i mageregionen.. Kjenner at det presser på når jeg går med dongeri buksen, men vanskelig å si om det er julekosen!

Er 12+2 idag

Annonse

Hadde jeg lagt ut bilde hadde jeg sikkert fått kommentar på at jeg har flat mage, men min "vanlige" mage går mer innover, så jeg ser absolutt forskjell. er ca 11 uker, sist magen var slik var jeg 15.

Er 12+6, og det synes på meg, ja. Prøver å sjule det så godt jeg kan på jobb (har ikke lyst å fortelle ennå). Men tror ikke det går stort lengre. Er nr 2, og magen kom fortere denne gangen. Den var ikke helt flat fra før heller, da... ;-)

Er i uke 16. Magen begynte å vises i uke 13. Nå er d en liten vaskeball der:) Men når jeg ligger flyter den ut, og ser bare ut som jeg spiste hele juleribbba til familien.... Er førstegangs. Kjøpte mammabukser i forrige uke. Så sinnsykt behagelige!!

Jeg er 15 uker og har fått en kul. Den kom vel i uke 13 og har ikke blitt noe større egentlig. Men føler selv at jeg ser småfeit ut egentlig!hehe. Men den har klart blittt mer hard de siste ukene da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...