Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hvis det ikke er noen restriksjoner for hva du kan ta med hadde jeg bakt muffins. Ellers hadde jeg lagt fruktfat eller frukt salat.
desemberjenta06+spire Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg bakte en stor sjokoladekake som jeg hadde med når jenta mi ble 2 år :-)
Dunna venter jente i nov 2011 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 "grillspidd"med jordbær,druer,annanas,epler m.m pinnene må ikke være skarpe da. Alle kan få en hver. Du kan kjøpe engangstalerkner med morsomt motiv som piffer opp. Balonger... Kaker tar de ikke skade av å få mindre av.
entil :) Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Hos oss er det sukkerfri barnehage og vanlig meny på bursdager er fruktsalat med yoghurt naturell. STOR stas!
Sofus1971 Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Jeg lagde fruktsalat da gutten min ble 2år i nov. Kjøpte inn forskjellige meloner, druer, ananas, mango, kiwi, appelsiner. Skar opp alt i passe biter og så sendte jeg med en kartong vaniljesaus. Var visst veldig populært blant barna.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Hvis du har tid så er vaffler en hit :-) De kan fint varmes litt på rist i ovnen så blir de "som nye" så du kan steke de ferdig dagen før.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Lage noe varm mat Pizza, hot dog el. Muffins er alltid greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå