Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har han bare fått smør.... Smakte litt leverpostei i dag og ELSKET det.... men er det ok å gi? Inneholder jo melk?

Skrevet

Leverpostei er heeeeeeeelt i orden! Masse jern og kjempe sunt for babyen! Ellers er jeg like lite oppfinnsom som deg så min spiser bare leverpostei.... har smakt smøreost men det likte hun ikke. Makrell i

tomat kan du jo prøve også... og kaviar.... ;-)

Skrevet

Bare lurer litt på en ting, hvilket brød gir dere til de på 6 mnd? Lurer på å prøve med litt brød til jenta mi.. Vi spiser bare grovbrød selv, men de skal vel ikke ha noe med hele korn i, eller?

Skrevet

når begynte dere med smaksprøve på brød?

Skrevet

Når poden hadde fått sine første to tenner. Ca ved 7 måneder. Fikk sutte på litt kavring (fra Holle) før det. I dag spiste hun en halv brødskive med litt smør helt alene - er 8. mnd. Smuler overalt, men gøy å se at hun fikk det i seg ved egen hjelp og åpenbart syntes det var godt:)

Skrevet

På brødskiven kan du feks variere med : *prim *leverpostei *skinkeost på tube(favoritt hos min lille) *kaviar *makrellfilet *myk hvitost.

Skrevet

men må de ha tenner før de kan spise brødskive? jenta vår er 7 mnd nå og ikke tegn til noen tenner, men det kan jo gå lang tid da, sikkert et dumt spørsmål..jaja

Skrevet

Nei, da. De trenger ikke tenner. Storebror gnog i seg både skive og skorpe med bare gommene han. Favorittpålegget hans var forøvrig banan.. :o)

Skrevet

Tulkla vår spiser leverpostei, smøreost, makrell i tomat og avokado. Det siste er jo veldig sundt og fint, for det inneholder ikke noe salt, og er rikt på jern.

Skrevet

I dag gomlet han i seg leverpostei. Han er veldig takknemlig for at det ble "godkjent":) !!!

Skrevet

Hva slags brød kan man gi de små da? Å hva slags pålegg er greit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...