nr2-imagen:) Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Lurer på hva dere betalte i frakt og hvor lang tid det tok før dere fikk de? Ser de har de på barnecompaniet men var så dårli utvalg i str...
jurgita&runa&trym Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 du kan sjekke lotusbarn.no, de bruker å ha ganske grei utvalg av størrelser har kjøpt sjøl derifra!
nr2-imagen:) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Syntes det var dårlig utvalg der også jeg. Ikke de jeg vil ha! hihi
jurgita&runa&trym Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 oki da kan ikke jeg hjelpe..hehe...vet ikke det med toll og greier...
07 +08:) +10:-) Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 hei jeg bestilte fra Canada til min eldste og det ble alt i alt billigere enn her i Norge, husker ikke helt porto, kommer til å bestille derifra denne gangen også Tror leveringen var relativ rask. mener å huske at en slipper toll fra den butikken, om det ikke har endret seg det siste året
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Når du bestiller to eller flere samtidig, er porto gratis. Jeg bestilte sammen med ei fra barselgruppa. Men selv om portoen var gratis, sparte vi kun rundt 30kr per par i forhold til hva de koster her i Norge. Tror jeg betalte 256kr per par, tror jeg....kursen er vel litt anderledes nå også. Men de kom fort - bare 6 dager eller noe sånt.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Man slipper forresten toll. De skriver 'gift' eller lavere verdi (under 200kr) på pakka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå