Gå til innhold

Gravid kort tid etter keisersnitt noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei

det spørs hva du mener med veldig raskt... Jeg ble gravid ganske raskt, fikk 20 mnd mellom 1 og 2. Fikk ikke et problem i verden, hadde et supert svangerskap med tanke på snitt etc. Ble desverre haste ks med nr to også, men det var ikke noe problem, og da ryddet de litt opp etter snitt nr en som ble litt stygt grunnet veldig dårlig tid. Nå er det 9 mnd siden siste ks og jeg er gravid igjen. Tror ikke jeg kommer til ¨å få noen problemer denne gangen heller. Riksen sa atd et ikke var noe problem å bli gravid raskt etter ks så lenge jeg ville det.

Jeg ble gravid 5 mnd etter ks. Er bare 8 uker på vei men gyn sa at det ikke var noen fare med å bli gravid så raskt igjen:-) Har ikke hatt noenplager etter ks' et og livmor og alt så fint ut:-) Så regner ikke med det kommer noen plager videre i svangerskapet. Mi kusine ble og gravid 6 mnd etter ks og skal snart føde nå og heller ikke hun har hatt noen problemer. Så tror nok ikke det er farlig på noe vis:-)

1,5 år mellom nr 1 og 2, og 1 år akkurat mellom nr 2 og 3 til meg. Alle er kommet med ks, og jeg har ikke hatt noen komplikasjoner overhodet. Litt stikking i arret har jeg opplevd, men ikke mye. Gynekologen sa til meg at vi er klare for et nytt svangerskap 3 mnd etter siste fødsel, uansett forløsningsmetode.

=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...