Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 På besøk fra 0-1 år, men har tittet litt på barnehagedresser - finner kanksje noen på salg? Og lurer derfor på: Hvilke dresser bruker deres små? Og er dere fornøyde?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Vi har reima. Fann den til 600 på salg. Er fornøyde... Er mye salg der ute nå!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Barnas hus har 30 % på reima, helly hansen etc nå. Bare et tips!
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg bruker Reima vinterdress og troll regntøy. Litt dyrere, men absolutt verdt prisen. De ansatte i barnehagen skryter reima opp i skyene. De er varme og gode, og lette for barnet å bevege seg i. Troll dressen kjøpte jeg på impuls tidlig i høst, og er megafornøyd..
Alenemamma :) Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Vi har Reima Vinterdress og Reflex Regntøy , Jeg er veldig fornøyd, det er barnehagen også, og lillemann er varm og tørr:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Reima Tec, super..men ikke kjøp for liten str....
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 Hvilken str er bra? NEste nyttår er lille prinsesse 17mnd - er 2 år ok?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har brukt finn.no mye. Der har jeg funnet Reima -og Troll vinterdresser til halve prisen. Brukte, men i kjempefin stand. Miljøvennlig også ;-)
*smula* Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Vi har Stormberg dress. Veldig fornøyd med dressen, god slitestyrke og holder pjokken varm og tørr. Har ikke vinterdress, bruker samme dressen som i høst med ulltøy og fleece under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå