Frøken Freken Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Ser at de har salg på sånne hoppedisser som festes i dørkarmen, på Reflex. Jenta mi er bare 4 måneder så hun er vel for liten til denslags, men tida går jo fort og det ser riktig kjekt ut å bounce i en sånn en! Noen som vet hvor gamle barna bør være før de sitter i en slik disse?
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 De skal være stødige i ryggen. Men det er vel egentlig ikke anbefalt av fysioterapauter.. Jeg bestilte en sånn, men så forhørte jeg meg her inne.. fikk masse pepper..hehe.. Så jeg avbestilte. Men tror lillegutt hadde elsket det.. og alt med måte sier nå jeg.
Frøken Freken Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Kunne godt tenkt meg en til meg selv, hehe, for det ser jo kjempekjekt ut... Er enig i at alt kan gjøres med måte, men spørs om jeg har hjerte til å begrense bruken dersom jeg ser at hun elsker det... Kanskje jeg skal kjøpe en til søskenbarna heller, som hun kan låne når hun er på besøk (bare tuller, altså).
lille sprelle Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 ville ikke falt meg inn å kjøpe. Har nakkeskade etter ulykke selv og vet hvor lite som skal til nå etter ulykken før jeg får vondt. Når hun klarer å hoppe selv, skal hun få hoppe så mye hun vil!
Frøken Freken Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 Høres logisk ut. Da kjøper ikke jeg heller. Synd at så mye som er gøy er farlig:(
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Fysio oh HS sier vel at alt er ok med måte (det sg være gåstoler, vippestoler osv osv) bortsett fra "hoppedisser". De burde vistnok ikke være på markedet i det heletatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå