Gå til innhold

Etter barnet er kommet..

Anbefalte innlegg

Jeg har et spörsmål til dere som har födt og hadde bekkenlösning i det svangerskapet.. Jeg hadde bekkenlösning i svangerskapet som på slutten satt midt på skambenet. Jeg endte opp med keisersnitt, og allerede dagen etter var bekkenet bra. Men så noen uker senere begynte jeg med smerter når jeg sov. Jeg kunne våkne av at det var vondt midt på skambeinet. Og etter at vi hadde samlivet ble gjenopptatt ble det bare verre, slik at jeg nå verker på dagen også. Er det normalt at det kommer tilbake etter noen uker? Andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139380577-etter-barnet-er-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her forsvant og bekkenløsningen så godt som på dagen gutten min ble født, men kom desverre tilbake 2 mnd senere. Ble bedre ca 5 mnd etter fødselen. Har nå vært tålig god i litt over en mnd, gutten mine er litt over 6 mnd men jeg er snart 8 uker på vei med nr 2 og har begynt å få vondt igjen:-(

Med førstemann fikk jeg verst bekkenløsning etter fødselen. Jeg tok ikke så mye hensyn til det i begynnelsen, fordi jeg tenkte at dette går jo over nå som jeg har født. Men først da jeg roet helt ned begynte det å bli bedre. Det varte i ca. 2 mnd etter fødselen. Ble rimelig frustrert, for jeg følte jo at dette aldri ville gi seg, og jeg som skulle ut og trille tur med nurket og alt.. Men heldigvis forsvant det av seg selv etter hvert, selv om jeg ikke kunne løpe eller andre voldsomme ting på en god stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...