klumpen og gullet Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Vi har kommet over en billig tur til Fuerteventura i neste uke. Er det noen av dere damer som har vært der før? Dette er vissst sør på øya, som skal være litt varmere enn i nord. Noen tips?
Lottes mamma Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Var der i midten av desember, med 6 mnd gammel baby! Hva heter plassen? Er det Las Playitas? Der var vi... Kjempefint hotell og hotellområde og en koselig liten fiskelansby 5 min unna. Vi hadde det veldig fint der, fordi vi syns det var best å være på hotellområdet og gå litt turer i nærområdet. Det er jo lite å se på der og nesten ikke-eksisterende uteliv, men som sagt med baby på 6 mnd hadde vi ikke behov for så mye:) Lå på rundt 20 grader så var ikke veldig varmt, men mye bedre enn hjemme selvsagt:) Vær obs på at det kan blåse endel der... Hvis det er Grand resort dere skal på er buffeten på hotellet ganske bra, vi angret litt på at vi ikke hadde maten med i prisen.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har også vært der. Så og si ikke-eksisterende uteliv ja, men dere har vel barn så da har dere vel ikke behov for det. Jeg var 16 år når jeg var der så masse er sikkert forandret, men jeg syns det var flotte tursteder og en nyyyydelig strand der:) Jeg var sør på øyen jeg også, men nå kommer jeg ikke på hva det het der.. Det var iallefall litt "på landet", men kjempe koselig der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå