Gå til innhold

ang festeblødning...Noen som vet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter 3 uhell på ett år, en sa,en ma og en bo,- så tør jeg ikke håpe men vil så gjerne bli gravid igjen... Selvsagt.

Jeg vet det er altfor tidlig å vite noe nå, for tidlig med test etc...Jeg bare lurer på....

Jeg hadde tante rød ca 13nde desember,noen dager før og etter. Vi hadde en hyrdestund noen dager etter... Og ca 14 dager etter det så blødde jeg plutselig en dag. Dette også etter en hyrdestund. Kan dette ha vært en festeblødning? Jeg har ikke helt oversikten over hvordan sånt funker igrunnen....

Kan man, 14 dager etter samleiet, bli befruktet, og er festeblødning alt fra noen dråper til litt mer varig sak? Det virket bare så merkelig å ha "mensen" midt i mellom perioder,samt kun en dag....

Noen som har peil?

Tør jo ikke håpe, og skal ta test før jeg tenker og tror noe som helst. Bare lurer litt på hur det hele går til...

På forhånd takk.

Fortsetter under...

hei,hei:)

man kan blø litt hvis man har en sår livmorhals, spesiellt etter samleie. eller hvis det er en liten hevelse eller noe lignende.. det sa legen min til meg hvertfall..:) jeg også bare småblødde en dag, men da hadde jeg hatt en MA for 3 uker siden, og blødd i en og en halv uke etter den, før det sluttet. og plutselig en dag så blødde jeg, også ga det seg i løpet av kvelden. trodde jeg hadde fått mensen, men det hadde jeg visst ikke, kontaktet derfor lege. jeg mistet mange liter blod da jeg mistet, og ble jo bekymret. da fikk jeg det svaret av legen som jeg skrev over her. men, jeg er gravid i uke 7 nå da, så det kan jo ha vært en festeblødning også.

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...