Gå til innhold

Dere som er blitt planlagt gravide....

Anbefalte innlegg

Skrevet

lå dere en stund etter sexen eller hoppet dere i dusjen rett etterpå. Jeg har ikke brukt noe prevansjon på 3 mnd. men jeg hopper i dusjen etter sexen. Er det noen som er blitt gravide selv om dere ikke lå i sengen en stund etter??

Lurte også på om det er normalt og ha kun ha 2 dagers mens.er forøvrig ganske stor er 165 høy og 95 kg tung.Sluttet med prevansjon i oktober.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del hoppet ikke i dusjen rett etterpå ;-) Men om det hadde noen betydning aner jeg ikke. Ble gravid 4.syklus etter at vi satte i gang.

Hva som er normalt ang ant dager med mens er jo veldig individuelt, så det tør jeg ikke si noe om. Men det jeg KAN si, er at det ifølge "ekspertene" ikke er uvanlig at det kan ta opptil et år (eller mer) å bli gravid når man har gått på p-piller. Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så veldig mye ennå ;-)

(Jeg er like høy som deg, og var tyngre enn deg da jeg ble gravid. Sånn til info :-))

Lykke til videre !

Skrevet

Jeg sluttet med p-piller (symfase) i juni og fikk positiv test 19.september:-)

det jeg gjorde var å ligge å se på film på sove rommet med samboeren etter samleie.han hentet film på stua og papir vis noe måtte tørkes huff kanskje for detaljert ...uansett jeg lå kanskje en time før jeg evt gikk på do for å tisse eller dusje.jeg tror det var noe i det som gjorde at jeg ble gravid.august var den ensete mnd vi hadde regelmessig samleie oxo pga jobber så forskjellig.

så har man regelmessig samleie kanskje to ganger når du har eggløsning(prøv eggløsningstest)ligg på ryggen i senga og la de svømme:-)

lykke til håper du snart får din spire<

(er 20uker)

Skrevet

Jeg fikk tips av en veninne å ligge med benen rett opp i en halvtime etter sex og jammen det fungerte förste gangen jeg prövde!:D

Skrevet

hei=) jeg har prøvd ALT! beina opp etter veggen, pute under rumpen osv..vi har prøvd i 2.5 år å bli gravid! har endelig blitt det! er bare 6 uker på vei, så håper det går bra=) lykke til=) klemm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...