Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg 280283, han 270383 vi har et barn født 06 fra før -

når kommer neste barn og kan du se kjønn?

hvor mange barn får vi totalt?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter litt opp på topp igjen* (uten å virke for utolmodig) :)

Skrevet

Hei Elise.

Jeg får opp August 2010 på deg, antageligvis da fødsel. :o) Og det ser ut til og være en litta søt jente. Hvor mange barn totalt er 3 får jeg opp.

Skrevet

Spennende, tusen takk for svar:)

Men kan spørre, kan du se en gang til på årstall? Er det 2010 eller 2009?

Kan du se noe frieri eller bryllup i nærmeste fremtid?

Skrevet

Jeg fikk somsagt opp August 2010, fødsel, så regner med det stemmer :o) Får opp at det blir forlovelse, står og tipper i tidsrommet Mai-Oktober i år. :o)

Skrevet

Kan du se kjønnet på barn nr.3 og fødselsår?

Skrevet

Jeg får opp 2012, og 13 Mars hvis jeg ikke er helt på jordet nå :o)

Skrevet

Du har en spennende "gave", tenk alt du kan se... Ser frem til å la tiden komme! På den såkalte "ringtesten" ang antall barn og kjønn viser den faktisk gutt - jente - gutt - så kanskje det er noe i disse testene også, siden du ser det samme :)

Er det ellers noe jeg bør vite i tiden som kommer?

Skrevet

Hei igjen Elise.

Ja, jeg har en spennende gave, men man skal ikke missbruke den :o) Jeg er født synsk, og har hatt mye riktig i ting, men dette er jeg ganske ny på så håper jeg blir treffsikker om jeg ikke er det. Jeg "jobber" best når jeg vet mest mulig om hver enkelt da. :o)

Noe du bør vite i tiden som kommer hmm, skal prøve og få opp noe :o)

Skrevet

Det kan jeg skjønne. Tusen takk for all din tid - og blir du værende her i tiden fremover og det viser seg at tiden bringer slik du ser det, skal jeg gi lyd:)

Ønsker deg all lykke videre!

*venter spent på om du får inn noe* :)

Skrevet

Bare hyggelig, håper bare jeg er treffsikker. :o)

Får opp et visdomsord på deg, du kanskje har nytte av en gang. :o)

Lykke gir glede i hjertet i uendelig tid, våge og feile finner lykkens sti. (Hvem vet, kanskje dette er et hint til at man må prøve og feile for og bli gravid..?) :o)

Ellers ser jeg mulighet for at dere flytter en gang, og om dere ikke har kjæledyr ser jeg ogs mulighet for dette. Får opp 2014 på Hus/Leilighet da. :o)

Skrevet

Det skal jeg så absolutt notere meg! Så fint visdomsord :)

Vi har snakket om hund, men at det først blir når vi slått oss til ro og kjøpt hus. Vi leier leilighet nå. Dvs. Jeg gjør – Han studerer fysioterapi i nederland og er først ferdig til sommeren. Er bare hjemme en gang i blandt:) Har vært tøfft med avstand og prøvelser det medfører, men nå har det gjort oss sterkere – ser så frem til sommeren! Så huskjøp er noe vi tenker på med årene..

Grunnen til at jeg lurte på årstall til neste baby, er at jeg nå har så mange symptomer på graviditet – har hatt en blødning med mens slik som vanlig, bare mindre – men slik var det også med første svangerskap – hadde alle symptomer da som nå– kvalme, «verk, stikk, kiling» boble- eller kjenner at noe er annerledes følelse i magen. Kvalme.. mest på ettermiddag og kveld – nå også oppblåst på ettermiddagen.... da som nå var testene negative ..men først da neste mnd kom, og alle symptomer pluss noen til viste seg – fikk jeg positiv test, ca 10. uker på vei.

Er det slik at jeg har en liten spire i magen nå tror du? Og at august 2009 er tiden for neste barn? Jeg har så sterk følelse av det – og dette er ikke planlagt. Har gått på loette – men har har omgangssyke samt kanskej ikke vært like flink til å ta pillene til samme tid.. så nå etter litt info – ser du noe annerledes?

Blei mye lesning dette – men blir så fascinert av deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...