Ketisi Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har termin 24.5.09, men drømmer at vannet går i 17.mai toget...Stemmer dette? Drømmer dessuten at jeg får ett barn med både mannlige og kvinnelige kjønns organer!!!! Kan noen si meg hva slags kjønn det blir? Og hvor mange barn får jeg totalt? Håper noen orker å bruke litt energi på meg....Er passelig bekymret.
Stine667 Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Hei rasy. Det at en får fæle drømmer kan ha noe med "hva din værste tanke er" med tanke på akkurat det du drømmer om. Vannet går¨når det går, ikke tenk på dette. ) At du drømmer om mannelige og kvinnelige kjønnsorganer kan tyde på dette bli en gutt som blir feminin av seg, eller en jente som er guttete av seg?.. Drømmer er ikke lett og forstå, men går det til hodet på en hva en drømmer så kan man ikke gjøre stort med bekymringen din. ) Drømmer er rare, man kan drømme så mangt. Hva jeg får opp du bærer på er en jente, og får opp 2 på barn. ) Sleng fra deg bekymringen din, drømmer bør ikke taes seriøst noen ganger.
Ketisi Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2009 Takk for at du tok deg tid !! Vet jo at drømmer er underlige greier, men ikke så greit å legge bort de underlige tankene. Ser du kanskje når fødselen starter? Kom 5 uker for tidlig sist.... Og lite var klart....
Stine667 Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Jeg får opp du føder noen dager føre termin. ) lov meg iallfall du ikke har mere bekymringer på drømmer, det er noe jeg personlig tar lite seriøst. )
Ketisi Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 Vært hos jordmor idag, hun påstår det er vanlig med underlige drømmer og mareritt under svangerskapet, men helst senere... Så jeg får prøve å le av hva underbevisstheten surrer med ! Takker for at du brukte tid på meg ! !
Stine667 Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Hei igjen rasy. Bare hyggelig og hjelpe litt vet du. Bedre og ha en litten latterkule/smile enn og bli forvirret hvertfall. Om slikt er normalt vet ikke jeg, opplevd slik bare noen ganger, men har til tider helt rare drømmer da.. ) Sånn unsett liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå