Gå til innhold

pendela;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil du se litt på meg:) ??

f.13.04.83

føler meg sliten og oppgitt mamma om dagen....kan du se hva som kan hjelpe meg og gutten min til å komme litt mer i rutine...han er f.1.8.08

og så lurer jeg på hvordan jeg kommer til å trives i den nye jobben min og når sånn ca jeg begynne igjen..

og hvor mange barn totalt ser du på meg, evt kjønn og når jeg blir gravid igjen neste gang...om d blir ks da eller vaginal:)

tusen takk

vet d ble mange spm her men svar på det du føler for:)

tusen takk

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får inn at du må være litt mer konsekent og "streng"... tror gutten din har det bra,men han har blitt litt bortskjemt allerede...;)

ting vil gå seg til, og når hane er rundt 8 mnd, vil alt være helt i rutine og bare bra:)

jeg føler ikke du begynner å jobbe igjen før det blir litt varmere i været..

tror ikke du vil stortrives i jobben...

føler du blir gravid igjen i oktober med en gutt, og at du sykemld deg i februar 2010...

tror det blir tr fire barn... 2 gutter og en el 2 jenter...

klarer du å se når jeg blir gravid igjen?

klem

Skrevet

svarte deg i den andre tråden også;)

takk forresten...(er redd for at han er litt bortskjemt allerede ja)

ser du hvorfor jeg ikke vil stortrives??

føler at du kan blir gravid igjen i februar alt:)

takk for at du tok deg tid....

ser du mer utdanning på meg?og/eller andre arb.plasser??

Skrevet

jeg har egentlig bestemt meg gor å begynne på ppiller viss jeg ikke blir gravid denne pp... så håper ikke jeg blir gravid på pilla..... vi begynner prøvingen igjen i mai om ikke spiren vil komme til oss i januar....

føler deg i resepsjon på et hotelll?? men får ikke inn noe mer enn det når jeg ser på utdanning/arbeid....

Skrevet

da er du nok litt i fortid, for jeg jobba på hotell i min ungdom...

nå er jeg sykepleier;) men er jo mulig jeg slår inn igjen på hotellbransjen men jeg tviler egentlig på det;)

oki...mulig du blir gravid denne pp, spørs litt når du har ikm, for jeg føler pos test i feb....virker som du er veldig fruktbar men ser ikke noen gravidtet når du går på pillen;)

Skrevet

kanskje det er fortid jeg ser da...

tror ikke du utdanner deg noe mer med det første...

føler deg ikke så lenge i jobb heller, som sagt tror jeg du sykemld deg tidlig i neste svangerskap... jeg er ikke god på å se veldig langt frem i tid... men ser deg med nyfødt baby sommeren2010:)

jeg har IKM ca 24 januar, viss syklusen min blir på 28 dager denne gangen...... viss syklusen min blir like lang som den var sist pp har jeg IKM 1 februar...

har litt tullete sykluser for tiden...

nå har jeg hatt mensen i 8 dager også:(

så håper den forsvinner snart så vi kan starte prøvingen...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...