stratosen_er mamma_ Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 vil du se litt på meg:) ?? f.13.04.83 føler meg sliten og oppgitt mamma om dagen....kan du se hva som kan hjelpe meg og gutten min til å komme litt mer i rutine...han er f.1.8.08 og så lurer jeg på hvordan jeg kommer til å trives i den nye jobben min og når sånn ca jeg begynne igjen.. og hvor mange barn totalt ser du på meg, evt kjønn og når jeg blir gravid igjen neste gang...om d blir ks da eller vaginal:) tusen takk vet d ble mange spm her men svar på det du føler for:) tusen takk klem
MyB@by <3 Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg får inn at du må være litt mer konsekent og "streng"... tror gutten din har det bra,men han har blitt litt bortskjemt allerede... ting vil gå seg til, og når hane er rundt 8 mnd, vil alt være helt i rutine og bare bra:) jeg føler ikke du begynner å jobbe igjen før det blir litt varmere i været.. tror ikke du vil stortrives i jobben... føler du blir gravid igjen i oktober med en gutt, og at du sykemld deg i februar 2010... tror det blir tr fire barn... 2 gutter og en el 2 jenter... klarer du å se når jeg blir gravid igjen? klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 svarte deg i den andre tråden også takk forresten...(er redd for at han er litt bortskjemt allerede ja) ser du hvorfor jeg ikke vil stortrives?? føler at du kan blir gravid igjen i februar alt:) takk for at du tok deg tid.... ser du mer utdanning på meg?og/eller andre arb.plasser??
MyB@by <3 Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 jeg har egentlig bestemt meg gor å begynne på ppiller viss jeg ikke blir gravid denne pp... så håper ikke jeg blir gravid på pilla..... vi begynner prøvingen igjen i mai om ikke spiren vil komme til oss i januar.... føler deg i resepsjon på et hotelll?? men får ikke inn noe mer enn det når jeg ser på utdanning/arbeid....
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 da er du nok litt i fortid, for jeg jobba på hotell i min ungdom... nå er jeg sykepleier;) men er jo mulig jeg slår inn igjen på hotellbransjen men jeg tviler egentlig på det;) oki...mulig du blir gravid denne pp, spørs litt når du har ikm, for jeg føler pos test i feb....virker som du er veldig fruktbar men ser ikke noen gravidtet når du går på pillen;)
MyB@by <3 Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 kanskje det er fortid jeg ser da... tror ikke du utdanner deg noe mer med det første... føler deg ikke så lenge i jobb heller, som sagt tror jeg du sykemld deg tidlig i neste svangerskap... jeg er ikke god på å se veldig langt frem i tid... men ser deg med nyfødt baby sommeren2010:) jeg har IKM ca 24 januar, viss syklusen min blir på 28 dager denne gangen...... viss syklusen min blir like lang som den var sist pp har jeg IKM 1 februar... har litt tullete sykluser for tiden... nå har jeg hatt mensen i 8 dager også så håper den forsvinner snart så vi kan starte prøvingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå