Gå til innhold

hva gjør jeg galt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg sliten og lei meg....har en gutt på 5mnd som jeg fullammer....

i det siste virker d som han får helt panikk av å få pupp, tidligere spiste han hver gang han fikk tilbudet men nå er d nesten en kamp å amme han og d føles ikke så bra.. :( ofte må d vere helt stille og en liten lyd er nok til at han slipper, hylskriker og ny kamp om å få han til å ta puppen igjen....

(mater ca hver 3-4time på dagen)

og soving er et kapittel for seg selv....på dagtid har han i det siste bare ville sovet i vogna:( og om kvelden må jeg amme han i søvn, som resulterer i at han våkner igjen etter en liten stund, mer pupp og våkne osv...til slutt sovner han sover litt og så er han urolig igjen...virker som han ikke liker å sove i sin egen seng....jeg kan legge han i vår seng og d går fint, legger jeg han i hans seng våkner han nesten alltid og skriker...om natten kan han skrike (selv om han ikke er sulten), og da roer han seg stort sett ikke før han får ligge inntil oss....(eller jeg er for trøtt til å ta opp kampen med å høre han skrike, for jeg vet at han da ikke sovner igjen av seg selv)..

noen som har noen gode råd til hva jeg skal gjøre, føler meg for tiden som en dårlig mor....

synes han er altfor liten til å skrike seg i søvn også...nå i kveld har jeg lagt både mini og pappaen ...MÅ ha litt tid for meg selv kjenner jeg,. for d har jeg aldri lenger...

hilsen sliten og oppgitt mamma:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ingen gode råd å komme med, men vil bare si at du helt sikkert ikke gjør noe galt eller er en dårlig mor.

Har selv en gutt på 5 måneder. Det går nå lett å legge ham på kvelden. Han småsutrer riktignok litt, men sovner av seg selv etter kort tid. Det har ikke bestandig vært sånn, og jeg endte opp med å la ham skrike seg i søvn. Følte meg ikke akkurat som verdens beste mamma da jeg heller, men det tok mye kortere tid før han fikk sove på den måten enn om vi drev og tok ham opp. Og det tok ikk mange dagene før han godtok og bli lagt i senga. Jeg lot ham ikke ligge å hylskrike i evigheter alene da, men gikk inn på soverommet med jevne mellomrom og sang en sang eller lignende før jeg gikk igjen.

Ellers har jeg erfart det at jeg kaller ting for rutine hvis noe har skjedd mer enn 2 dager på rad. Ting er i stadig endring, så kanskje det går seg til hos dere snart også og at han plutselig liker sengen sin likevel.

Lykke til i alle fall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...