Gå til innhold

Tar dere paracet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg skikkelig influensasyk, hodet og nakken verker, halsen er vondt og nesa renner! Før jeg hadde barn var vidunderkuren å ta et par paracet før leggetid og sove leeenge. Men nå ammer jeg jo, og er litt usikker på om jeg vil ta paracet. Står jo på felleskatalogen at det er lite sannsylig at barnet påvirkes.

Sove leeenge kan jeg jo hvertfall bare se langt etter siden tuppa må ha mat i natt... Blæ...

Skrevet

mor som ammer kan ta paracet,babyen din kan jo også ta dette,så da kan du også trygt gjøre det.

det er jo det eneste vi bør ta om vi er både gravide og eller ammer...

Skrevet

Ta deg en paracet, å være syk og ha barn tar på kreftene. God bedring!

Skrevet

Det var det jeg fikk beskjed om å ta etter hjemkomst pga ks, av legene på sykehuset, og da fullammet jeg. Så det kan du trygt ta. Men det går jo selvfølgelig over i melka, som alt annet....

Skrevet

Min sønn ble født 6 uker for tidlig, og var innlagt på nyfødtavdelingen på Ullevål. En dag jeg hadde skikkelig hodepine spurte jeg de ansatte der om hvordan det var å ta smertestillende når man ammer en sånn liten tass (han var 2235 gram når han ble født). Fikk beskjed om at det ikke var noe problem. Så ta paracet med god samvittighet du!

God bedring!

Skrevet

Takk folkens!! Når jeg tenker meg om tok jeg jo paracet på sykehuset mot etterriene, så da må jeg jo kunne ta nå og ja :) Har akkurat ammet også, så da er det vel noen timer til neste gang.

Tar to stk og hopper til køys! Natti :)

Skrevet

jeg fikk jo en paracet og en naproxen tre ganger daglig på sykehuset etter fødsel.og lillegutt fikk også stikkpille gr han hadde smerter i hodet etter sugekoppen stakkar...ikke ha dårlg samvittighet nei....natta natti .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...