Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tror vi har kokt navnene ned til disse to. Hvilket av dem ville dere ha gått for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

August - det er kjempeflott!

(Men Emrik er også stilig: )

Skrevet

August, syns navnet er veldig fint. Emrik er også ok.

Skrevet

Må stemme for August her tror jeg (synes det er et veldig flott navn ) - Emrik gir meg en følelse av og være en "tegneseriefigur " av en eller annen grunn - og da mener jeg ikke at det er et stygt navn i seg selv - bare litt konstruert ? Imre er et navn jeg hadde foreslått som alternativ ..)

Skrevet

August ville jeg valgt. Liker ikke Emrik, selv om jeg ikke kan sette fingeren på akkurat hvorfor...

Skrevet

Fryktelig vanskelig valg... Har selv hatt August på listen vår, men har tenkt så mye på dette navnet at jeg er blitt litt lei det tror jeg... Tror likevel jeg foretrekker det fremfor Emrik, som virker litt hardt... Liker nok Erik bedre.

Skrevet

Liker best Emrik.. August er mer et mellomnavn for meg.. Kanskje Emrik August?:)

Skrevet

Liker best Emrik.. August er mer et mellomnavn for meg.. Kanskje Emrik August?:)

Skrevet

Takk for svar alle mann. Det har vært veldig hjelpsomt å høre fra andre. Tror vi går for August, men det er ennå 4 måneder til termin, så vi får se!

Skrevet

Jeg er veldig glad i August. Samtidig er jeg ikke så begeistret for uttalen "ÆVgust"... Men når man sier mer AUgust er det pent, når man får U-lyd og ikke V-lyd.

Emrik er herlig, men liker August best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...