Gjest Skrevet 4. januar 2009 #1 Del Skrevet 4. januar 2009 lille krapylet på 3720g kom ti over halv to på natta 2 januar hun var 50 lang aner ikke hvordan den store jenta har fått plass inni korte meg det var et langt døgn med rier på 2,3,4 og 5 min mellomrom i 22 timer å det som trigga riene var faktisk at jeg fikk skikkelig latterkrampe. først kjente jeg litt. så sa jeg at vi måtte se på mer å da sa det pang hehe. så neste gang er det dønn stand-up hehe.. myyyee å fortelle, men jeg får liksom ikke somla meg helt.. nå er vi hjemme å koser oss hun spiser som baaree det.. på sykehuset ble det amming i 2 og 4 timer i strekk hehehe.. hun har noen sinnsyke lunger å hun vet hva hun vil hehehe kan anbefale et varmt bad for vonde rier. det er virkelig himmel funket hvertfall for meg PS: magen er blitt helt flat igjen :S kan ikke se at jeg har hatt en så stor baby inni der.. måtte bare si det hehe.. regnte med å ha masse overflødig hud o.l. vi klarer ikke la være å kose og klemme på henne.. å hun nekter jo å sove i si ega seng.. så hun har sovet med meg hele tiden.. litt trangt i sykehussenga, men veldig koselig å sovne sammen vurderte å gi henne sutt. fordi hun bruker meg som det å det kan fort bli sårt. jeg fikk jo ikke gått på do eller no på sykehuset (barselhotellet var stengt for jula så barnefaren kunne ikke sove der) så det ble minimalt med spising på meg hehe.. alt gikk så veldig veldig bra hele svangerskapet var fritt for komplikasjoner og fødselen gikk så normalt som bare det .. jeg skjelte jo ut barnefaren etter noter inne på føden hehe. ble ikke lagt noe imellom der nei. han var med hun hele fødselen, klippet navlestrengen å så morkaka han som ikke skulle være med på fødselen i det heelee tatt hihi.. så han var verdens beste støtte.. kunne aldri klart det uten han.. åå jeg kunne sagt så masse masse mer, men nå vil jeg kose på jenta mi som ligger her å sover etter å ha fått litt pupp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139378136-er-ikke-tull-at-det-kun-g%C3%A5r-i-b%C3%A6sjing-mating-og-soving-sier-barnefaren-jeg-har-f%C3%B8dt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 4. januar 2009 #2 Del Skrevet 4. januar 2009 Gratulerer så masse!!!:=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139378136-er-ikke-tull-at-det-kun-g%C3%A5r-i-b%C3%A6sjing-mating-og-soving-sier-barnefaren-jeg-har-f%C3%B8dt/#findComment-139378586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth_78 Skrevet 4. januar 2009 #3 Del Skrevet 4. januar 2009 gratulera så masse:) gler meg sånn eg og:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139378136-er-ikke-tull-at-det-kun-g%C3%A5r-i-b%C3%A6sjing-mating-og-soving-sier-barnefaren-jeg-har-f%C3%B8dt/#findComment-139380065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå