Ksenia & Anjem Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Vi har aldri gjort det, og går det ann å tapetsere rett på murveggen?
Libido- Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg synes det er veldig lett.. men har gjort det en del ganger. Anbefaler deg å lese på ifi.no mange gode råd ang. type tapet, legging og små triks.
~sjiraff~ Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Det er lettere med bra utstyr hvertfall. Regner med at det er en slags barnetapet e.l. du skal ha? Hvis det er mønster som skal inn i hverandre er det vanskeligere enn vanlig maletapet. Jeg har kun tapesert med maletapet, synes det var vanskelig nok, spesielt hjørner. Men jeg kunne ikke nok om tapesering da jeg gjorde det.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Det er ikke spesielt vanskelig, men det er viktig å være veldig nøyaktige og ikke tillate seg noe slurv eller nesten-løsninger. Dere bør ikke tapetsere rett på mur, for da blir tapetet ruglete og ujevn. Bruk enten veggfornyer (det er det enkleste og raskeste) eller legg plater (gips eller spon da må dere lekte ut tror jeg og det blir litt mer styr) slik at dere får et jevnt glatt underlag. Det gjør at tapetet fester bedre og ser bra (glatt og jevnt) ut når det er ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå