Gå til innhold

hvor ofte vasker dere vinduer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

får høre - stakkars dere med alle de vinduene som skal vaskes....

vi har 12 vinduer i første etasje hvor alle har 4 små ruter hver (er så smale at det er ett drag med nalen pr rute. Altså 48 "drag med nalen" innvendig og da dobbelt så mye om jeg vasker utvendig...

syns ikke det virker skrekkelig skummelt med denne vindusvaska jeg, ikke vasker jeg så veldig mye heller. vasker ved behov og oftere om sommeren enn om vinteren utvendig. Ser at svigermor vasker mye oftere enn men men hun har slike stooore vinduer ved kjøkkenet hvor kattene og barna møkker til mye mer så forstår at hun vasker oftere + at hun helt sikkert er mer nøye på akkurat vinduene enn meg :)

hvor ofte vasker dere? blir de skikkelig skittene før dere tyr til skurefilla?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... 1-2 ganger i året?

Hater å vaske vinduer og gjør det nesten bare til spesielle anledninger..

Skrevet

Tja, det skjer såpass sjeldent at jeg ikke engang tør å skrive det her;-))

Skrevet

Vaske vinduer sa du?

Det er noe av det kjedeligste jeg gjør, så blir maks en gang i året. Også tar svigermor de 2-3 ganger også :)

Er så surt når de akkurat er vasket også begynner det å regne og de blir like møkkete igjen,,, Men liker jo å ha rene vinduer da., så får vel skjerpe meg.

Skrevet

3-5 ganger i året.

Kommer litt an på hva som skjer, skal vi ha dåp vasker jeg vinduene, skal vi ha barneselskap vasker jeg også vinduene.

Det er ikke så mye arbeid synes jeg, kan vrenge alle vinduene utenom 2 store i stua.

Skrevet

godt det ikke er bare meg som vasker relativt sjeldent :) i alle fall i forhold til svigermor. hun vasker sikkert 1 gang pr mnd og klager over at de ser møkkete ut resten. hehe

syns forsåvidt det er en grei jobb å vaske vinduer jeg, utvendig i alle fall om jeg rekker opp fra utsiden men der jeg må tømme alt i karmen inne osv er det kjedelig :)

Skrevet

Vasker vinduer når jeg føler at jeg må. Sist gang var når vi skulle ha dåpsfest til jenta vår hjemme, da måtte jeg. Ellers så er ikke det noe jeg prioriterer.

Skrevet

vasker vinduene 2-3 ganger i året jeg.

tar de på våren en gang, så en gang på sommeren (pga pollen) og så en gang utpå høsten før det er for kaldt.

Skrevet

Bare 1-2 ganger årlig. Maks.

Skrevet

2 ganger i året.Til våren og til jul+endel innvendig på vinduene rett som det er p.g.a flekkete barnehender.

Skrevet

Utvendig kanskje fire ganger i året, innvendig har det vært bare en gang i året. (i september etter at fluesesongen har vært over) Antar at vi må øke hyppigheten inne også nå, siden 1 åringen har begynt å klå noe veldig på enkelte ruter...

Skrevet

ca engang i måneden eller kansje litt sjeldnere.... men tar de når jeg ser de er skitne stort sett. men nå er det så kaldt ute at jeg orker ikke....

men har bare 1 stort, 3 normalstørrelse og 1 langt normalstørrelse da i vår leilighet.

Skrevet

Skal de vaskes?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

oij... faktisk har jeg vaska de endel ganger i 2008. 5 ganger som jeg kommer på, kanskje oftere... til mitt forsvar har jeg ikke så mange da, 5 i stua, 2 på kjøkkenet, og 5 tilsammen på soveromma :)

Skrevet

1-2 ganger i året, maks:) Og jeg har bare 5 vinduer, 2 store og 3 normale. Men de må bøyes innover så jeg gidder nesten aldri for da må jeg flytte alt som står foran:)

Skrevet

Herlig tråd.... jeg trodde jeg var en slaur, og så viser det seg at jeg er normal :-)

Skrevet

2 ganger i året. enkelte vinduer må vaskes oftere innvendig:)

Skrevet

Hæ? Skal vinduer vaskes?

Skrevet

1-2 ganger i året. Det får holde =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...