AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Når slutter de med det? Og hvilken størrelse på dyne er best å bruke? Snuppa her er straks 1,5 år og jeg kuttet ut grobagen for første gang nå i natt. Hun har over 39 i temp, og jeg tenkte en luftig, tynn dyne var bedre. Men vi har bare en bitteliten vogn-dyne.. Må ut å kjøpe "ordentlig" dyne i morgen.. Men hvilken størrelse og tykkelse er best..? Hun sover i sprinkelseng.
MathildeC Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Du kan sikkert kjøpe juniordyne nå, men den som er 80 cm holder sikkert også (tror vogndynen er 60 cm, deretter 80, som vi har i senga, og så junior, som jeg også tror mange bruker etterhvert selv om det er sprinkelseng). Jenta vår er jo like gammel som din, vi bruker grobagen ennå. Har til og med kjøpt den neste størrelsen, 18-36 mnd. Jeg vet ikke hvor lenge vi kommer til å bruke den, men synes den er så praktisk siden vi holder varmen. Hun ser også ut til å trives i den, men blir nesten nervøs for at hun får dynevegring, he he.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Ja, den er ganske praktisk den grobagen. Men jeg flyttet sengen hennes inn til oss i natt, fordi hun hadde 40 i temp, og jeg ville ha henne ved siden av meg, og da merket jeg at den ble så stram rundt skuldrene av vriing og vending. Hun sovnet så godt når jeg kneppet opp knappene, så tenkte at litt "frihet" under en dyne kanskje kunne være på tide. Får prøve en junior-dyne vi, da. :0)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jeg kjøpte nettopp Andungen junior dundyne til min gutt på snart 16 mndr. Den er jo anbefalt av astma og allergiforbundet. Ikke så dyr heller. Jeg synes den ble litt stor men den andre er jo snart for liten sp da er det jo ikke mye valg. Denne ligger iallefall over han og ikke sparket av i bunnen av senga....
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2009 Ja, vi har nå kjøpt juniordyne; Allergo fra Høie.. Hun har sovet dårlig de siste nettene, men det er vel litt uvant, pluss at hun er syk med feber i tillegg.. Det går seg vel til.. Vi tror også hun kan ha barneastma, så håper den dyna og puta er bra nok for henne da... Har startet på astma medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå