Gå til innhold

Hvordan ordne pass om far er i fengsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far sitter inne, og vi må ha nytt pass til ungene.

Kan man fornye passene uten at far møter opp?

Fortsetter under...

Skrevet

Hva sitter han inne for da?

Skrevet

spiller vel ingen rolle hva han sitter inne for?

Skrevet

Ja du trenger kun en skriftlig godkjennelse,

Skrevet

hei. spør på politikammeret om du kan ta med sjema i fengsel. hvis det er sånn at han har besøks forbud leverer du det til vaktene å ber de ordne underskrift. men spørr på politi stasjon hva de mener så ikke du bommer. det er jo bare å ringe til de å spørre. lykke til =)

Skrevet

han kan skrive fullmakt til deg, + legge med kopi av legitimasjonen sin.

Annonse

Skrevet

Bare spurte da. Du er jo anonym likevel:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke med noen underskrift fra faren, fikk bare et skriv på at jeg hadde ansvar for barnet. Fra et el annet kontor, lurer på om det var likningskontoret. De bare så på at jeg barnet og jeg hadde samme adresse.

Faren har aldri betalt bidrag, så da mener jeg at han heller ikke har noe med om jeg tar barnet med utenlands.

Skrevet

Jeg hadde delt foreldre ansvar med min x. Ble nesten presset til å skrive under på sykehuset. Helt forferdelig. Han sa at han ikke gadd å betale bidrag. Og forlangte jeg det gjennom NAV ville han nekte pass. Men jeg forlangte bidrag gjennom nav. han svarte med å nekte pass. Da skrev politiet et brev til han og ba han utdype hvorfor barnet ikke skulle ha pass. Det ble så sendt til politiadvokaten og politiet besluttet at barnet vårt skulle få pass selv om far satt seg på bakbeina. Så det er mulig.

Skrevet

Vi har delt ansvar, så må ha hans underskrift.

Men kan jo sende til han, så slipper jeg og reise til han :)

Takk for svar folkens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...