3småskatter:0) Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Heisann alle sammen:0) Jeg har ett spørsmål angående bleier.Min sønn på 2 år er alltid hver morgen helt gjennomvåt at tiss. Det ser ut som om bleiene passer veldig bra rundt magen,men så har han alltid vært veldig mager i utgangspunktet. Nå lurer jeg på om hvis jeg hadde gått opp en størrelse,ville den da tåle mer mengde tiss? Håper noen kan svare meg:0) Mange gode klemmer fra mamma til
entil :) Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 En størrelse større skal ta mer væske ja. Det kan også være en ide og prøve en annen modell/merke. Vår datter kan f.eks. ikke sove i buksebleier, de holder ikke om natten. Men vanlige bleier går fint, selv om de er samme størrelse. Har hørt om andre som har det omvent...
Tulla med tre små Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Hos oss er det omvendt... :-) Vi bruker buksebleier om natta fordi vanlige bleier ga våt pyjamas og våt seng, og en størrelse større enn vanlig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå