Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Etter jul har den fine døgnrytmen vi hadde blitt helt ødelagt Vi la henne 2100, og innen 2130 var hun sovnet. Når vi prøver dette nå, bare skriker hun, og vi kan holde på i to-tre timer.. Har prøvd å holde henne våken hele dagen, og vi har prøvd å stå opp veldig tidlig. Hun skriker bare vi legger henne nedi senga :-S Jeg vet ikke mine arme råd lenger jeg... Noen som har noen smarte ideer til meg?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Legg henne flere timer tidligere. Hun er sikkert så overtrøtt at hun ikke greier å falle i søvn.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Nei, vi har alltid lagt henne klokken 2100. Har prøvd å endre det til tidligere før, men det har aldri gått. Hun er rett og slett ikke trøtt før denne tiden. HI
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Vet alt om hvordan det er å ha barn som ikke vil sove.. Her har jeg slitt med det hele tiden egentlig, men han har hatt perioder hvor han har sovet bra og såblir han syk eler no så er det igang igjen Så han har vel sovet rundt 2-3 netter siden han ble født tror jeg. Han er 15 mnd:) Så jeg er selv ute etter tips.. Men ser du skriver at dere har prøvd å stå opp tidlig med henne og latt henne være våken hele dagen.. dette tror jeg baregjør det verre! Da blir hun nok bare altfor overtøtt hun treger mere søvn enn det da hu i tilegg legger seg kl-21. Prøv å stå opp som vanlig om morgenen og la hu sove en gang om dagen, og så legge henne kl.21. hvis det passer henne best! Skjønner det du skriver om at det ikke er no poeng å legge henne før, for sånn er det med min også! Ikke no vits ål legge han tidligere en han selv vil å er vant til, for da blir det bare enda verre! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Ja, du sier noe.. Hun var nok overtrøtt som bare det, stakkars.. Men alt må prøves!! Og jeg er ikke for at hun skal skrike seg i søvn, så ferber er uaktuelt her i huset. Idag sovnet hun 2145, da Kanskje hun er på bedringens vei Hun hadde sin daglige blund, bare ikke så lang.. Hun sov kanskje et kvarter-20 min Lykke til du også, mamma til verdens nydligste (selv om det selvsagt er JEG som er mamma til verdens nydeligste;) hihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå