Gå til innhold

MME og grøt, hvor mye MME skal jeg gi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 5mnd som har fått grøt fra han var 4 mnd. Nå spiser han 2 måltider med grøt+1 posjon middagsglass om dagen.I tillegg får han 2 måltider med kun MME (Frokost og sent på kvelden), samt litt frukt purre. Han får MME før grøt/middag. Synes han gulper mer enn tidligere og lurer på om han rett og slett får i seg for mye til hvert måltid...Hva gjør dere? Gir dere MME i tillegg når barnet får grøt/middag, eller serverer dere vann ved siden av? Han er ikke så glad i vann, men det er vel en tilvenningssak...

Skal til Spania og lurer på om noen har erfaring med middagsglass der. Har de like regler vedr tilsetningsstoffer som i Norge eller er det lurt å ta med glass fra Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg må si det høres mye ut, men mine barn er smålemmet ( som det sies her ) Blir ikke smålubbne når de er små. Jenta her blir 8 mnd 12 januar. Dette får hun i løpet av en dag. Pupp i 06.00, pupp + grøt av 100 ml vann 09.00, pupper 1-2 ganger, så er det pupp + middag 14.00, pupper 1-2 ganger, så blir det pupp + grøt av 100 ml vann 19.30. Det er ikke så mye igjen i puppen tror jeg ikke, så det er ikke store måltider med pupp. Men det er jo fra unge til unge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...