Gå til innhold

Vil spiren min danse swing mon tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk swing kurs av samboeren min til jul og gleder meg kjempe mye :-) For en uke siden fant jeg imidlertid ut at jeg er gravid ( i 4-5 uke ) og er i lykkerus....

Spørsmål: Bør vi utsette swing kurset? Eller tåler alle deler av denne gravide kroppen, at snart-mamma går ut og svinger stussen? :-)

Blir kjempe glad for råd her... vil jo gjøre mitt for at alt skal gå bra!

Skrevet

hæ? så lenge du ikke får noen slag mot magen så tror jeg både du og spiren vil svinge dere:)

Den type swing jeg kjenner til innebærer ikke såå mye vold da, så det går sikkert bra;) he he.

Skrevet

Okei :-) Har fått høre fra mange at jeg ikke bør hoppe og sprette så mye de første månedene... Men alle sier så mye forskjellig.

Da blir det swingus!

Skrevet

Jo, men så lenge du ikke faller så mye eller slår deg i magen så kan du gjøre det som føles bra for kroppen din. Og om du får vondt (utover stølhet) så stopper du bare:)

Ta det med ro, det der går jo bra.

Og tenk så moro du får det:)

Skrevet

Hei

Det går helt fint å danse swing når du er gravid. I forrige svangerskap danset jeg Hip Hop frem til ca uke 18 og jazzdans helt frem til 3 uker før jeg fødte, tror begge typer dans innebærer minst like mye hopping etc som swing. Legen min sa at dette veldig bra trening for gravide, og så er det jo kjempegøy trening for meg. Pedagogene visste jo at jeg var gravid, så når vi gjorde bevegelser som var litt ubehagelige så trakk jeg meg bare til siden eller gjorde noe annet. Så det er bare til å kjøre på med swing kurset, kos deg masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...