Gå til innhold

hvordan har dere det?!?

Nydlige datter09-spire2010 <3

Anbefalte innlegg

jeg er 171.har ganske lang overkropp sier JM og er veldig tynn...

magen min er veldig spisse og kan kun sees framme og på siden at jeg er gravid,har lagt på meg ca 6 kg og er nå snart i uke 31.kjenner masse liv hver dag.symfysemålene er helt etter tabellen og jm sier alt er som det skal være.. jeg vil jo egentlig være "mer"gravid for alle sier jeg er så liten:(noe jeg hater å høre..jeg ønsker egentlig en større mage sånn at folk kan se jeg er gravid,di kan jo se det nå også,men di tror det er leeenge til jeg skal ha å det er det jo ikke!! er det noen andre her som er veldig små men alt er normalt??hva synes dere om når folk sier dere er så små?? hvorfor får ikke jeg større mage enn det jeg har???domt spm kansje..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139375452-hvordan-har-dere-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, hadde jeg vært deg hadde jeg vært glad for å slippe unna den helt store magen så lenge som mulig. Min er bare i veien, og det er slitsomt og nesten umulig å gjøre enkelte ting.. Jeg husker fra forrige gang også at jeg syns denne perioden og fram til magen synker mot fødselen er helt forferdelig, vanskelig å puste og bare ubehagelig...

Jeg er 30 uker på vei i morgen og har vel gått opp 11kg, målene ligger midt på den røde streken, men det er jo veldig forskjell på oss ift hvordan babyen ligger i kroppen og høyden vår og alt sånt...

Men jeg vet om flere som irriterer seg hvis de får høre at de er små, men som sagt så hadde jeg ikke brydd meg mye om hva andre sa :)

jeg er ca 162 og har lagt på meg ca 12kg hittill. er i snart i uke 32. har stor mage og får kommentarer om at jeg er svær. Får alltid spm om jeg har termin nå snart eller om det er tvillinger. Og di blir VELDIG overrasket når jeg sier det er 9uker igjen. Det er jo ikke bestandig såå morsomt å høre.

Tror ikke du skal bekymre deg, magen kommer! :)

Hei Silje! Jeg har det akkurat på samme måten, det er ingen som tror meg når jeg sier at jeg er 30 uker på vei... Vet vi skal være glad for at vi ikke blir så store men det er noe med at man gjerne vil se gravid ut også. Jeg er bare 160 høy og har lagt på meg 2 kg, men bebisen er stor nok og alt er helt fint. Det er jo det aller viktigste c",) Har kjøpt meg en genser det står "bebis" på jeg, så kan jeg vise frem magen min og fortelle folk hva som befinner seg inni der c",) Men je håper magen kommer nå de siste ukene, er ikke for sent enda ;-)

Hei

er et av mine første innleg her i mars klubben:)

Men jeg er en del sliten

Har en del ødme

har lagt på meg 18 kg ca, er ca 157 høy selv så har stor mage.. mange sier jeg er veldig stor og tror jeg har termin snart( noe jeg tror selv også, hun kommer nok i feb) men i følge ulen er termin min 26mars..

men du skal være glad du ikke er så stor for da slipper du så mye og bære på + trenger ikke og kjøpe så mye nytt av klær:P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...