Gå til innhold

Dette var nytt for meg, sulten men vil ikke spise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tygger på hendene sine og veier med armene og er tydelig sulten, men gråter så fort flasken kommer i munnen. Dette er nytt og jeg er litt usikker på hvordan vil skal løse denne floken.

Han er nok litt overtrøtt også, og tror han kanskje er litt mer sulten enn han egentlig er noen ganger, mens andre ganger vet jeg han vil ha mat, men begynner å gråte med en gang og vil ikke ha.

Er det bare jeg som leser tegnene feil eller? Noen andre som har opplevd det samme? Han er 9 uker.

Skrevet

har opplevd det samme med amming. han var mer trøtt enn sulten, og det hjalp at han sov litt først :)

Skrevet

Ja det er vel kanskje så enkelt, at han bare er trøtt og vet ikke hva han vil. Slitsomt er det i hvert fall...

Skrevet

JAA, opplever d stadig vekk!! Begynte m d ved puppen, og da var d jo klin umulig å få i henne noe mat.. Og nå har hun sannelig begynt m d samme m flaska også.. Men skjer bare av og til da, mens ved puppen skjedde d HVER gang! Tolket d først som et tegn på at hun var mett, men har nå skjønt at hun egentlig er sulten, men at hun får noia av å legges til i armkroken, for tror d minner henne om å legges til puppen.. Hun begynner nemlig å hyle når vi legger henne ned i armkroken ellers også, så tydelig at d ikke er populært (merkelige greier, men men:) Så hos oss løser d seg som regel ved at jeg snakker rolig og avbalansert til snuppa, mens jeg FORSIKTIG legger henne ned i armkroken og FORSIKTIG fører flaska inn i munnen hennes.. Tror nemlig at hun av og til blir litt skremt av for brå bevegelser også, og at hun derfor må forberedes litt på at nå kommer d mat liksom..skal ikke være lett nei;) Hvis hun først har begynt å hyle, må jeg ikke gi meg, men bysse bysse og si hysj hysj.. For VET at hun er sulten selv om hun hyler, og hun kan ofte glugge nedpå 100 ml el mer, når hun først har fått roa seg.. Dårlig matvett kan man vel trygt kalle d;)

Skrevet

Her er vi trøtte og sultne ofte, tar litt pupp og sovner med den i munnen.. bråvåkner og hyler, litt mer pupp og samme omigjen.. har nå funnet ut at hvis jeg løfter henne forsiktig opp (og legger henne ved siden av meg) så sover hun alene i 20 min, og da hun våkner da klarer hun å spise seg mett.. for å så sove i 3-4 timer:P

Ikke lett for de små...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...