Gå til innhold

babyen min eeeelsker tv!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen hvor skadelig det egentlig er at en baby på 3 mnd. ser litt på tv? Vi kan nesten ikke ha på tv da hun snur seg og prøver alt for å få en titt!

Hun smiler og prater også når hun ser mennesker på tv.. Vi lar henne ikke se mye, men når hun sitter på fanget og vi sitter i stua må tv være av hvis hun ikke skal se..Og det synes jeg er stusselig på kvelden..

Hvordan er deres babyer?

Skrevet

Slik er det med jenta mi og, kan ikke ha tven på uten at hun er helt oppslukt. Jeg lar henne ikke se noe som helst, tven blir slått på når hun legger seg klokka 20. Og det syns jeg er deilig!

Skrevet

Er det så farlig om babyen titter på tven da? Jenta mi titter stadig på tven hun. Det er ikke sånn at jeg setter henne forran der i flere timer, men viss hun sitter i vippestolen sin å leker,eller sitter på fange titter hun på tven innimellom.

Skrevet

Lillegutt på 4 mnd er skikkelig TV-slave :-) Vi setter ham ikke foran TV'n for å "la ham se på TV", men vi skrur da ikke av for å unngå at han ser på heller.

Jeg bekymrer meg ikke nevneverdig for at han er opphengt i TV'n, er tross alt ikke sååå lenge han ser. Greit nok at det kan være overstimulerende for en baby å se på tv, men vi må da ikke bli så hysteriske at vi ikke kan ha på tv på kveldene heller.

Sunn fornuft er en fin ting :-)

Skrevet

har hørt at de kan bli overstimulert og få problemer med å sove.. Jenta vår er vanskelig å få til å sove, spesielt om kvelden. Tror ikke det er tv sin skyld, da hun ser veldig lite, men vil ikke at det skal bli verre!

Skrevet

Melder meg inn i denne klubben jeg. Her ligger Søta på gulvet og leker, men klarer fint å vri hodet 180 grader rundt og se på tv ' n gjennom bordbeina. Da får hun heller bli overstimulert. Sover godt om natta og glad og trivelig jente på dagen.

Skrevet

Vår baby er også slik at han snur seg etter tv og liker å se på den. Om han ligger på gulvet eller sitter i vippestolen så snur han seg etter tv, selv om jeg forsøker å ha babygym o.l fremfor ham istedet. Jeg må slå av tv om han ikke skal se på den.

Skrevet

Hva vil det egentlig si å bli overstimulert? At det er vanskelig å roe de for kvelden? Hm... Jeg ser ikke helt det men...

Jeg synes vel ikke det er så ille om de ser lit nå Nå er det jo bare bevegelsene på tv´n som gjør det interessant. Jeg synes det er "verre" når de blir 2 år og oppover og blir sittende der i flere timer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...