craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Har en pen svart og nor sølvgrå(fungere som refleks tror jeg) som jeg skal selge. Kjøpt ny i 2008 og vært brukt i snart 6 mnd. Er av typen Trille(tror det var danskt). Er stor og fin, litt større en de vanlige størrelsene, så babyen ligger fint der lenge! Det har værtfall tulla mi gjort=D Selges får 3000kr. Befinner seg i Larvik i Vestfold=D
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Trille? Som i Trille Vicky til 2.899,00dkr?? http://www.barnevognshuset.dk/product.asp?product=2907 Har sett på den. Fin vogn, men tror jeg heller drar over og kjøper meg ei ny i stedet for å kjøpe ei brukt til samme pris.........
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Nei det er IKKE den!
Bægge dætern Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 jeg ble nyskjerrig på denne tråden og vogna du trodde det var og gikk inn på linken, der er det jo flere vogner som heter Trille, HI har jo en dypvogn, du refererer jo til en kombivogn..!!?? dypvognene ligger på 3999,- nå på tilbud, så HI er vel ikke så ute og kjøre som du skal ha det til?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er ikke den andre anonyme men synes det er fantastisk hvor ofte folk "glemmer" hva slags merke vognen sin har (man har vel kvittering på ting som koster såpass mye og som er kjøpt for bare et halvt år siden?) og hvor den er kjøpt osv og over hvor mange som "har fått vognen i gave", eller "etter at jeg kjøpte denne vognen fikk vi to vogner i gave" (to faktisk :-) Ja, jeg mistenker i alle fall at det er fordi de prøver å få igjen det samme for vognen som de ga for den...
Bægge dætern Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 ....og det er vel greit, er det ikke? det er vel også kjøpers ansvar å vurdere hva den er verdt?
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2009 Vognen er av merket trille, og ja det er flere typer av det merket. Kvittering ligger helt sikkert en eller annen plass i alt rotet mitt. Å de som prøver selge vogn for samme pris(da er jo gjerne vogna allerede kjøpt brukt en gang tidligere), da ser man jo gjerne det på vogna, gjør man ikke det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå