Gå til innhold

Hjelp! Barnevogna utløser butikkalarmer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder til i Oslo og opplever til stadighet at butikkalarmer går av både når jeg går inn og ut av butikker. Dette skjer i de aller fleste butikker og begynner å bli både flaut og litt slitsomt. Først trodde jeg at alarmen gikk av pga noe jeg hadde liggende i stelleveska, men etter å ha fjernet alle "utstyrsting" og innkjøpte reflekser, dunposen, gulpefillene - og til og med babyen - fra vogna, uler det fremdeles. Jeg har plukket vogna fra hverandre for å se om det kan sitte en strekkode eller alarm noe sted, men jeg kan ikke finne noe. Jeg har også prøvd å demontere vogna og ta de ulike delene gjennom "alarmportene" og har funnet ut at det er selve understellet som trigger alarmene. Jeg har en Brio kombivogn.

Er det noen der ute som har opplevd det samme? Eller enda bedre; har opplevd det samme og klart å løse problemet? Jeg er utrolig takknemlig for tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet at brio sing har det problemet kjenner til 2 tilfeller

Skrevet

det er forresten eikene som reagerer

Skrevet

Er det det som gjør at det uler? Det må jeg teste ut neste gang jeg er på BabyShop (de er så hyggelige at de lar meg teste vogna i døra der). Kanskje jeg rett og slett må bytte hjul på doningen...

Først skal jeg prøve å ringe til importøren av vogna. Er jo helt uholdbart at det skal ule sånn hver gang jeg har tenkt å bruke penger et sted...

Skrevet

Nå vet jo ikke jeg om du har kjøpt vogna ny el. brukt, men har du kjøpt den ny, så mener jeg det er butikkens ansvar å ringe importøren......Du skal vel bare kunne henvende deg der hvor du har kjøpt vogna...( etter kjøpsloven)

Skrevet

Jeg har kjøpt vogna brukt, og dermed er jeg dessverre "on my own". Jeg vet ikke hvor de jeg kjøpte vogna av har kjøpt den i sin tid. Det er en 2007 modell.

Skrevet

jeg har hørt om andre som har hatt det problemet med brio. sa de gamle eierene noe om dette problemet? har du mulighet til å kontakte dem igjen? det er jo fortsatt garanti på vognen.

Skrevet

Jeg har en emmajunga edge duo kombi og den uler også i enkelte butikker.. veldig flaut:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...