Gå til innhold

Reductil brukere i januar?


oleanna2005

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å begynne med reductil i morgen. ( fikk resept like før jul).

Er det andre som har samme plan?

Kanskje vi kan hjelpe hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte idag jeg!!!

 

Har brukt dem tidligere, og det var kjempesuksess. Men sluttet i høst, da jeg var fornøyd med nedgangen. Problemet var at jeg sluttet å røyke, har sotte mer eller mindre i ro siden juni pga veeeeldig vond rygg:(

Dette ha ført til en sjuk vektoppgang:(... Kan jo iallefall skylde på det, isteden for det som er reelt, nemlig at jeg bytta røyken i snop... Tok helt av i julen. Men no er det SLUTT!!! Kun 3-4 mnd til våren er her, så no skal jeg back to basic:)

 

Har du mangen kg du skal ned?? Jeg skal ned ca 10 kg. Mister ALL matlyst og søtbehov, så det tyngste for meg er at jeg må passe på å få i meg nok mat!!! Sunn go "norsk" husmannskost. Masse grønnsaker, og NULL snop:)

 

Lykke til, og ser frem til "sammarbeid" i januar og videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg begynte på reductil 17 desember. Har allerede gått ned 5 kg(på 23 dager) Veldig fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte du det??? eg begynte på reductil 01.01. og har gått ner kun 1,2 kg:((

 

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m@mma til to:

 

Har begynt å spise mer frukt og grønnsaker, velger lettere type pålegg. Spiser mindre til hvert måltid. Trener ikke,men har to små, så holder meg jo litt i aktivitet. Snop og brus holder jeg meg unna.

 

Veide meg i dag, har nå gått ned 7,5kg:)

 

Skjønner at du er litt utålmodig etter å gå ned i vekt, men pillen virker jo forskjellig på alle.

 

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ein mindre svolten og minsker søt hungeren vedr reductil ? Skal til legen 23 jan og ville høre om dei tablettene. Kva koster ein pakke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja mister matlysten, og søtbehovet:) Koster rundt 380kr for en pakke(hvertfall de som er 10mg)

 

Hvordan går det med dere ande da? Går det rette veien på vekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

La på meg 34kg da jeg gikk gravid,førstegangsfødende...

Hun blir ett år 25 februr..

De 3 første mnd etter fødsel gikk jeg fra 102 kg til 85,5...

Gikk ikke noe særlig ned etter dette,selv om jeg gikk turer og ammet..

så når hun var ca 10 mnd sluttet jeg å amme..

Var hos legen igår og fikk resept på reductil..

Begynte idag...

Startvekt : 85,5

Målet mitt er å gå ned igjen til ca det samme jeg var når jeg ble gravid,men det er jammen ikke enkelt..

Så håper at Reductil gir meg ett stort puff..

Jeg går 3 turer i uken på ca 7 km.. Spiser mye grønnsaker og frukt..

Spiser ikke snop og drikker heller ikke brus..

Spiser ikke poteter og brød..

Men spiser salat,kyllingfilet,drikker my vann,te,ja,lett mat..

 

Så håper at jeg går ned noe..

Problemet mitt er ikke at jeg spiser mye,men jeg forbrenner så innmari lite..Har lav stoffskifte i tillegg.. Men jeg håper jeg kan klare å gå ned noen kg.. Lykke til til dere andre og håper vi kan klare dette sammen..Setter stor pris på tips og erfaringer..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med dere andre som har skrevet på denne tråden? Jeg har nå gått ned 9,1kg (på 8 uker). Vekten har stått helt stille i 3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK nå ble jeg VELDIG nysjerrig på dette her! Hvordan gjikk dere fram hos legen for å få disse pillene? Og er de helt ufarlige? (ammer ikke lenger..)

Jeg kan på det aller varmeste anbefale karboblokk som fåes reseptfritt på helsekosten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) henger meg på her jeg-

begynte på reductil for 2 uker siden,etter å stått bom stille med vekta i 2 mnd.gikk på ketolyse i de to mnd men gikk ikke ned noe særlig..ikke så mye som et kg hvertfall.

Nå endelig går det nedover.på disse to ukene har jeg gått ned akkurat 2 kg. jeg begynte å trene styrke også samtidlig som jeg startet med reductil,så det er nok en bra kombinasjon for min del:) endelig happy!! har som mål å komme ned til 60 kg minst.helst 55 da,men får se om d går..er nå 68 på 161 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

i dag har jeg akkurat gått på reductil en mnd,og jeg begynte på 105 kilo og i dag viste vekta 96,7...så kjempehappy jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

slenger meg på her jeg;)

 

har gått på reductil tidligere med stor efekt men ble gravid på ny og alle kg og litt til kom tilbake så da er det pån igjen..

 

begynte med reductil den 26.2.09 og veide 89,9

07.3.09 veide 85,8

 

så jeg har hatt en reduksjon på 4,1kg på 9 dager så er kjempe fornøyd.

men som sist er det sikkert bare i førsten jeg raser fra meg mest,etter hvert går det tregere;)

mannen mine har oxo begynt på det da han har hvert like gravid som meg,hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har en lege som mente at det å skrive ut resept på sånne ting ikke funka. han mente at sunt kosthold og trene litt var bedre. jeg og vil begynne på dette. jeg får høre med en annen lege.jeg og vil ned over 10 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja du får gjøre det,er jo ikke alle det fungerer like bra for.

gamle legen min var også egen når det kom til og skrive ut det,men fikk resepten til slutt..

masse lykketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...