Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg holder til i Oslo og opplever til stadighet at butikkalarmer går av både når jeg går inn og ut av butikker. Dette skjer i de aller fleste butikker og begynner å bli både flaut og litt slitsomt. Først trodde jeg at alarmen gikk av pga noe jeg hadde liggende i stelleveska, men etter å ha fjernet alle "utstyrsting" og innkjøpte reflekser, dunposen, gulpefillene - og til og med babyen - fra vogna, uler det fremdeles. Jeg har plukket vogna fra hverandre for å se om det kan sitte en strekkode eller alarm noe sted, men jeg kan ikke finne noe. Jeg har også prøvd å demontere vogna og ta de ulike delene gjennom "alarmportene" og har funnet ut at det er selve understellet som trigger alarmene. Jeg har en Brio kombivogn. Er det noen der ute som har opplevd det samme? Eller enda bedre; har opplevd det samme og klart å løse problemet? Jeg er utrolig takknemlig for tips.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg bor i Stavanger og har opplevd det samme flere ganger. Jeg har Simo kombi. Etterhvert lærer de ansatte at dette skjer og de kan også justere alarmen sin, det har de iallefall gjort på posten i sentrum her. Min uler kun når jeg går inn i butikkene, rart egentlig. Så rådet er at dette må butikkene ordne.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har opplevd dette på H&M, det er rimelig pinlig! De i butikken reagerte ikke engang, så tydlig dette er vanlig. Har vært der med samme vogna senere, og da skjedde det ingenting, mulig de har justert alarmen sin. Har også opplevd det en gang på lindex, men da skjønte jeg ikke at det var vi som utløste den, trodde det var noen som sto for nærme med et plagg fra butikken :-) Begge desse alarmene gikk av på samme kjøpesenter, som nylig var bygd om med nye butikker, så det er mulig de har fått justert alarmene sine siden den gang!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 skjer med min vogn og, har easywalker. pinlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå