Gå til innhold

Hvor lenge lar dere babyen ligge ute i vogna si.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er nesten umulig å få til å sove inne på dagtid, er jeg heldig å får lagt henne er det 20-30 min maks. Men er vi ute å triller kan hun sove i flere timer. Her er det kanskje 3-4min grader og hun ligger ute i vogna si å sover. Hvor lenge er det greit å ligge der? Det er ganske deilig i lufta, men hun blir jo litt kald på kinna sine. Gjør det noe?

Skrevet

Jeg lar alltid lillegutt sove så lenge han vil i vogna si. (1-3 timer) 3-4 minus er helt greit, når det tipper over 10minus + vind ville jeg vært litt mer forsiktig. Samme problemet her, at han ikke sover noe særlig hvis han ligger inne. Rart det der gitt! Går jo fint om natta. litt kalde, friske kinn gjør forresten ikke noe, sørg for at hun har godt m klær på seg ellers på kroppen.

Skrevet

Hun er godt pakket inn ellers, med bjørnedress, skjerf rundt halsen, lune på hodet og ligger i sånn varmpose med kalesj over=)

Skrevet

Jeg lar gutten min på 3 mnd ligge ute i opptil 3 timer i slik temperatur... Nå er han litt forkjølet, og siden det har vært ca -10 de siste dagene har jeg lagt ham inne den siste uken. Han sover lett som en fjær, og vi lister oss omkring her for å ikke vekke ham ;-)

Skrevet

Jeg lar min gutt på 2 mnd ligge ute så lenge han sover, kan bli opp til 4 timer noen ganger men som regel 3 timer. Ser ikke noen grunn til å vekke han. Hvis det er mer en -10 ute så legger jeg han i vognbagen inne på soverommet og har vinduet åpent så ligger han og sover fint der og. Ligger han inne i stuen i kurven så sover han maks 1 time....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...