Ein T Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 venter på EL for hver en dag som kommer. sist gang ble jeg gravid etter 5mnd med prøving. 4 av de mnd brukte jeg ikke EL test eller andre hjelpemidler. men ved første bruk av EL test ble jeg gravid. å dette har biti seg fast hos meg. at med en gang EL testen slår ut blir jeg gravid ( meget innbillt). Jeg håper jo at det skal bli full klaff med en gang. men når jeg leser alle innleggene til dere andre, så er d veldig normalt å vente å prøve en del ganger før det klaffer.
Lillemy-77 Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Hei du:) Jeg opplever akkurat det samme som deg!! Sistgang bomma jeg på el i flere måneder før jeg tok i bruk el-tester og fant ut når vi skulle ha sex for i det hele tatt å ha en sjanse. Men ble også gravid etter første forsøk da. Nå er jeg i 1 pp, og har el-testa, vet vi har truffet, men veeeenter og venter på å kunne ta grav.test.... Har ikm 10 januar, så det kribler i hele meg. Det er jo hele 6 dager igjen!!!! hehe....men stadig optimist! Hvilken dag er du i syklusen din? Har du nettopp slutta med p-piller eller annet? Klem:)
Ein T Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Jeg sluttet på pillen for en god uke siden. trodde jeg skulle få EL > 2-5 januar. men så kom mensen. så venter EL> 12- 16 januar. Så jeg er ikke kommet lenger. første prøvinga dette. Så spennt så spennt... du er hakke foran meg du da> heldigris Håper d er full klaff for dere masse lykke til. Må få høre fra deg, hvordan det gikk...??... klem tilbake
Lillemy-77 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Ja, men tida går fort!!! 12-16 januar er jo rett rundt hjørnet, og da er du også i gang med prøvinga!!! (her sitter jeg å sier at tida går fort når jeg selv holder på å vente meg ihjel på noen få dager...hahaha....) Jeg er utrolig spent på dette, for jeg føler at jeg har hatt masse symptomer, men samtidig så kan vel alle disse symptomene bare bety at mensen er i anmarsj...tør ikke håpe enda. Hvor gammel er første ongen din? Jenta mi er ett år )
Ein T Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 tida går kjempe treeeeeegt. alle sier tiden går så fort, men ikke akkurat nå nei....hehe... EL om en god uke ca...gleder meg da er jeg hvertfall i gang Jenta mi blir 1år på Onsdag. så hvis d blir klaff så blir d to tette travelt men sikker gøy også
Lillemy-77 Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Ja det tenker jeg også, har så lyst på to tette. Så gøy at jenta di blir ett år på onsdag, jeg hadde termin med jenta mi torsdag (8.), men hun kom brått og uventet 3 mnd for tidlig. Men de er jo sånn teknisk sett jevngamle da:o)
Ein T Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 det er di då jeg hadde termin 30 desember jeg. men gikk 8 laaaange dager over tiden hehe.. va temmelig lei da, men glad for d i dag er noe med å bli født i desember. 3mnd for tidlig ja...oi... noen komplikasjoner da eller??
Lillemy-77 Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Det var rett inn i kuvøse det da, og et sykehusopphold på 2 måneder. Heftig tid, for å si det sånn!! Men idag er hun ei frisk og sprek lita jente, har ingen varige men som vises enda ihvertfall:o) Ja, jeg var jo så spent på om hun skulle komme midt i jula, eller vente til etter jul, men så melder hun sin ankomst midt i oktober!!! Totalt sjokk! Men det gikk heldigvis bra, vi kom oss akkurat på sykehuset i tide. Hvordan var din fødsel? gikk det fort og greit eller ikke fullt så greit? Klem
Ein T Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2009 synes fødsel var hard. riene før press riene var forferdelige. for da kunne jeg ikke "presse". var en lettelse å få presset henne ut om du skjønner... etter fødselen var verst. et lite snev av deperisjon har jeg nok hatt (såg d i etter tid). hadde så vondt nedentil. fikk ikke av meg verken avf eller urin på egenhånd på en uke. helt grusomt. å d gikk ut over babyen og meg... men etter en mnd eller to så kom deg seg og det gikk på frem. 6mnd etter fødslen vil jeg si jeg var meg selv igjen. både fysisk å psykisk. men det er "glemt" nå...hehe ..ikke helt da, men vil bare få d fort gjort igjen. jo mer jeg tenker på det jo verre tror jeg. så nå hiver jeg meg uti d en gang til å prøver på ny baby... hvordan var din fødsel?
Lillemy-77 Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 Min fødsel var litt rar, for jeg skjønte ikke det var en fødsel før like før hun ble født... Hadde smerter i 12 timer, satt hjemme og trodde det var bekkenløsning (!!?) Fordi legevakta sa det. Men det ble jo bare mer og mer intenst, og tilslutt spydde jeg for det var så vondt, og så begynte jeg å blø litt, og da først dro vi på sykehuset! Og da var det ikke lange tiden før vannet gikk og fødselen var igang. Det var jævli...vondt. Kroppen min hadde jo ikke forberedt seg på at noe fødsel skulle skje. Men det er glemt nå. Tida etterpå bodde vi jo på sykehuset, og vi var litt i koma første tiden, men ååå, så godt det var å få komme hjem til seg selv etter ett par måneder. Jeg har så lyst på to tette, så håper det klaffer så snart som mulig )
Ein T Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2009 off, hørtes verre ut enn min fødsel og barseltid. Tror det var litt av trøsta mi da. tenkte på de som hadde d værre... pleier å hjelpe d. Godt alt gikk bra og er bra med dere Nå ska vi få oss to tette begge to Masse masse masse masse lykke til så får vi se hvor lang tid d tar klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå