Gå til innhold

9.uke

OlemogMarita

Anbefalte innlegg

Jeg er i 9. svangerskapsuke nå, og sliter endel med hodepine, kviser, morgenkvalme (som jeg aldri har kunnet tenke meg hvordan er før nå) og jeg lurer på om de smertene jeg har i korsryggen er bekkenløsning.. Jeg har også gått opp 2 bh str. siden jeg ble gravid.. Er dette en normal utvikling? Noen som har noen lignende erfaring?

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Dette høres helt normalt ut spør du meg:)

Jeg er 9+1 har hodepine,svimmelhet, kvalme (til og fra gjennom hele dagen). noen ganger får jeg en slags ømhetsfølelse i korsryggen. Brystene er ømme og har blitt større + at jeg blir veldig fort sliten. Legen min har bekreftet at alt dette er normale symptomer. =) Jeg gleder meg faktisk over at jeg kjenner på kroppen at jeg er gravid. Føler meg faktisk tryggere da på at ting er greit=D Gled deg over graviditeten!

• 1 måned senere...

det høres veldig normalt ut:) det er ikke alltid like behagelig å være gravid.. og det er faktisk lov å tenke ,og si at, det er litt slitsomt, og det gjør dritvondt i ryggen, og det er forferdelig plagsomt å kaste opp og være kvalm, og det er lov å ikke glede seg over akkurat den biten. men, det går over.. når man kjenner det første sparket til babyn inni der, så er alle plagene glemt en liten stund:)

jeg er i uke 15 med mitt 3 barn, foreløpig sluppet unna kvalmen, (og det er jeg veldig glad for, siden jeg kastet opp i 9mnd med mitt første barn.) er derimot kronisk utslitt, og sliter veldig med bekkenet. har også en del kynnere, og blødninger. så jeg får ikke lov til å løfte noenting rett og slett. det er en liten utfordring når jeg har en 6 åring og en 2 åring..

må si jeg gleder meg veldig til trøttheten går over:) og til jeg kjenner det første sparket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...