Gå til innhold

kan noen fortelle meg hvordan jeg kan lappe reimadressen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

poden har fått ett rift i reimadressen ved kneet. hvordan får jeg lappet dette, så den fortsatt er vanntett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme lurer jeg på..vi klarte å ødelegge vår i dag :( den store rifta i rompa buhu..men jeg lurer på om d går ant å stryke på en lapp eller noe sånt..

Skrevet

dytter den opp igjen og ser om vi får noe hjelp jeg;)

Skrevet

Det går også an å få sendt den inn til Reima (gjennom forhandler) så reparer de den. Men koster litt og du vil jo være uten dress en periode.

Skrevet

jeg har en Mikkeline dress som er lappet med sånn lapp som strykes på, den er like tett som før. lurt å la lappen være litt stor..... spør i butikken som selger lappen om stryketempratur osv

Skrevet

Hvor får man kjøpt sånne lapper da?

Skrevet

Det samme skjedde med skogstad-dressen til sønnen min og jeg spurte i sportsbutikken der jeg kjøpte den. De sa de kunne ta den inn å gjøre det for meg, men de kunne også fortelle meg hva de ville gjøre så jeg kunne fikse det hjemme...

De sa jeg skulle gå på Jernia og kjøpe en tube lim, husker ikke hva den hette, men tuben var gul og det var lim som var beregnet på teltduker, presenninger osv. Så skulle jeg enten lime flengen igjen eller lime på en lapp (du får kjøpt lapper i gore-tex i f.eks sybutikker). Jeg trengte visst bare bittelitt lim, og legge det litt i press mens det tørket, og det ville holde som heia!

Med tre, snart fire, barn tenkte jeg at jeg skulle prøve dette, blir jo stadig et hull i dresser eller regntøy.

Skrevet

Jeg fikk tips på butikk om å bruke lappesaker for sykkelhjul jeg. Har ikke prøvd, så vet ikke om det funker da :)

Skrevet

syns det er utrolig dårlig at det blir hull i en dress som koster såpass mye.. hva er vitsen med å bruke så mye på en dress da?

ja har blitt hull i dattera mi sin dress også.. og jeg hadde faktisk tenkt å dra dit jeg kjøpte den og klage på den.. kan man ikke det da? ho har maks brukt dressen ti ganger også er den allerede ødelagt... den burde vell tåle litt?

Skrevet

Vi fikk rift i reimadressen og fikk gratis lapp til å klistre på hos Fru Lyng.

Skrevet

hanne26: Om dressen koster 100 kroner eller 1500 kroner så kan det selfølgelig komme i rift i den. Å det er jo ikke reklamasjon. Du kan nesten sammenligne det med en bil, du reklamerer ikke på bilen om du får en bulk i den, å det kan skje om bilen koster 10.000 eller 1.000.000...

Så desverre så tror jeg nok ikke du kommer noe vei med det, så lenge det ikke er sprekk i søm eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...